۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۵۰

لیست مصدومان رئال مادرید در حال افزایش است

لیست مصدومان رئال مادرید در حال افزایش است

تیم فوتبال رئال مادرید در هفته های پیش رو با معضل مصدومیت بازیکنانش مواجه شده است و حداقل پنج بازیکن کلیدی چندین بازی نمی‌توانند این تیم را در مسابقات مختلف همراهی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، برخلاف نتایج قابل قبولی که رئال مادرید در این فصل کسب کرده است اما اوضاع بر روی نیمکت این تیم نگران کننده است و تعداد مصدومان کهکشانی‌ها به وضعیت نگران کننده‌ای رسیده است. این مساله ممکن است در ادامه فصل بر روی نتایج این تیم اثرگذار باشد.

وضعیت وینیسیوس در هاله‌ای از ابهام

وینیسوس جونیور ابتدای فصل جاری به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ، یک ماه از میادین دور بود. او در دیدار اخیر تیم ملی فوتبال برزیل مقابل کلمبیا در مسابقات مقدماتی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی دچار مصدومیت جدیدی شد و در دقیقه ۲۵ زمین بازی را ترک کرد. هرچند نتایج آزمایشات پزشکی هنوز اعلام نشده است اما اگر این مصدومیت از همان ناحیه همسترینگ باشد این بازیکن برزیلی ممکن است یک یا دو ماه دیگر را از دست بدهد.

شوامنی ۸ هفته را از دست داد

اوریلین شوامنی دیگر بازیکن رئال مادرید است که در دیدار ال‌کلاسیکو به نظر می‌رسید دچار مصدومیت شده است. هرچند او ۹۰ دقیقه بازی کرد اما تصاویر تلویزیونی، حرکت لنگان لنگان او را به تصویر کشیدند که همین مسئله این گمانه زنی را به وجو د آورد که ممکن است این بازیکن فرانسوی با مصدومیت مواجه شده باشد. پس از این مسابقه، نتایج معاینات پزشکی نشان داد قسمتی از استخوان پای چپ او مو برداشته است و باید برای مدت قابل توجهی از کنار زمین تیمش را همراهی کند. این مدت ممکن است تا ۸ هفته تداوم داشته باشد.

یک فصل بدون کورتوا

تیبو کورتوا دیگر مصدوم مادریدی هاست که به دلیل مصدومیت در ناحیه رباط صلیبی در تمرینات تیم، تمام فصل را از دست داد تا «کپا آریزابالاگا» سنگربان رئال مادرید در فصل جاری باشد.

سرنوشت مشابه میلیتائو و کورتو

ادر میلیتائو در بازی افتتاحیه لالیگا دچار پارگی رباط صلیبی شد و فقط ۵۰ دقیقه برای رئال مادرید به میدان رفت و معاینات پزشکی نشان می‌دهد او تمام فصل را از دست خواهد داد و با شروع فصل آینده، می‌تواند خود را به مسابقات برساند.

کاماوینگا جدیدترین قربانی مادریدی‌ها

کاماوینگا جدیدترین مصدوم رئال مادرید است که در تمرینات تیم ملی فرانسه دچار مصدومیت شد. نتایج معاینات پزشکی نشان می‌دهد او دچار پارگی در رباط جانبی زانوی راست شده است و احتمالاً تا ۱۰ هفته از میادین دور خواهد بود.

کد خبر 5941843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha