۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۲۹

استاندار سمنان:

امداد به سیل زدگان کالپوش نمونه فرهنگ همبستگی در استان سمنان است

امداد به سیل زدگان کالپوش نمونه فرهنگ همبستگی در استان سمنان است

سمنان- استاندار سمنان بابیان اینکه خدمت رسانی به نیازمندان اقدامی که همواره شایان تقدیر است، گفت: امداد رسانی به سیل زدگان کالپوش نمادی از فرهنگ همبستگی در استان است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی صبح شنبه در سیزدهمین مراسم جشنواره استانی مالک اشتر (تجلیل از رده‌های برتر سپاه استان) به میزبانی حسینیه سپاه استان ضمن بیان اینکه جشنواره مالک اشتر نماد الگو سازی و رقابت مثبت است، گفت: بهترین نمونه این کار را می‌توان در قرارگاه محرومیت زدایی استان به خوبی مشاهده کرد.

وی ضمن بیان اینکه آبرسانی به مردم مناطق محروم استان سمنان دیگر اقدام درخوری که شایان تقدیر است، افزود: در این قبیل مراسم‌ها نظیر جشنواره مالک اشتر می‌بایست این اقدامات بیان و تقدیر شوند.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه حضور میدانی در بخش کالپوش و امداد رسانی به سیل زدگان به یک نمادی از همبستگی و اتحاد در استان بدل شده است، ابراز داشت: همین امر باید در جشنواره مالک اشتر به عنوان یک الگو از وحدت مطرح شود.

هاشمی در ادامه تصریح کرد: یکی از الزامات در بحث اشراف فرماندهی، همدلی، وفاق و صمیمیت و پس از آن واقع گرایی و تلاش برای توسعه واقعیت است.

وی افزود: نظارت دقیق و مستمر، حرکت بر اساس برنامه و ارائه راهکار برای توسعه و عمران و آبادانی از دیگر الزامات اشراف مدیریتی به شمار می‌رود.

کد خبر 5941978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha