۲۸ آبان ۱۴۰۲، ۹:۵۸

فرمانده سپاه نمین:

بسیج سپر بلای ملت ایران/ ۷۰ برنامه در هفته بسیج برگزار می‌شود

بسیج سپر بلای ملت ایران/ ۷۰ برنامه در هفته بسیج برگزار می‌شود

نمین- فرمانده سپاه پاسداران شهرستان نمین از اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در شهرستان نمین در هفته بسیج خبر داد و گفت: بسیج در تمام این سال ها به عنوان سپر بلای ملت ایران بود.

به گزارش خبرنگار مهر، صالح زارعی صبح یکشنبه در نشست با اصحاب رسانه با تاکید بر اینکه بسیج میراث ارزشمند امام خمینی (ره) است، اظهار کرد: اندیشه عظیم تشکیل بسیج عرفان الهی است که در قلب امام خمینی (ره) ساری و جاری شد.

وی با اشاره به اینکه هر چقدر زمان می‌گذرد و سطح تماس ما با دشمنان بیشتر می‌شود به تعداد دشمنان افزوده می‌شود گفت: بسیج توانسته است توطئه‌های تجزیه‌طلبانه دشمنان را شکست دهد.

فرمانده سپاه نمین با بیان اینکه بسیج سپر بلای ملت ایران در برابر تمام حوادث سهمگین و خطرناک است افزود: بسیج امروز متعلق به تمام آحاد مردم است و تنها نهادی است که آرمان آن با آرمان امام خمینی (ره) یکی است.

وی با تاکید بر اینکه تمامی پایگاه‌های مقاومت بسیج در حوزه جغرافیایی خود یک نظام اسلامی و سپاه کوچک است بیان کرد: پایگاهی مقاومت بسیج میقات تربیت جوان‌های مؤمن و متعهد است.

صالح زارعی به اجرای بیش از ۷۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی اشاره و افزود: برای ترویج فرهنگ جهاد و شهادت برنامه‌های متعددی از جمله آبروی کوچه و محله، یادواره شهدای خانگی و دیدار با خانواده‌های شهدای شهرستان نمین برگزار خواهد شد.

وی به دیدار بسیجی‌های ادوار گذشته و حال، با عنوان برنامه شامگاه یاد یاران اشاره و تصریح کرد: بسیجیان شهرستان نمین در ۵ آذر در مرکز شهرستان با اقتدار و صلابت، قدرت و عظمت بسیج را به نمایش خواهند گذاشت.

سرهنگ پاسدار زارعی از افتتاح خانه محرومین با حضور مسئول بسیج سازندگی کشور خبر داد و گفت: در هفته بسیج کارگاه‌های اشتغال‌زایی بسیجیان شهرستان نمین مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی به برگزاری نشست‌های روشنگری، بصیرتی و جهاد تبیین برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق رأی اشاره و خاطرنشان کرد: اردوهای راهیان پیشرفت و نور در محلات شهرستان نمین برگزار خواهد شد.

صالح زارعی به نشست تبیینی با دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های شهرستان اشاره و افزود: نشست‌های تحکیم بنیان خانواده و آسیب‌های اجتماعی از جمله برنامه‌هایی است که در هفته بسیج امسال پیش‌بینی‌شده است.

وی به برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در سالن همایش شبکه بهداشت اشاره و افزود: در طول هفته بسیج برنامه‌های اهدای خون و ویزیت رایگان پزشکی با مساعدت بسیج جامعه پزشکان در روستاهای کم‌برخوردار انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه نمین از برگزاری میز جهادی با حضور مسئولان استان و شهرستان خبر داد و گفت: از عموم بسیجیان شهرستان برای شرکت در مراسم‌های هفته بسیج دعوت می‌کنیم.

کد خبر 5942051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha