۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۱۶

در نشستی خبری انجام شد؛

تشریح برنامه های هفته بسیج در استان البرز

تشریح برنامه های هفته بسیج در استان البرز

کرج- فرمانده سپاه استان البرز با تشریح برنامه های هفته بسیج در این استان گفت: بیش از ۵۴۰۰ برنامه طی این هفته در البرز برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرتیپ دوم پاسدار علیرضا حیدرنیا روز شنبه در نشستی که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، با تبریک فرارسیدن چهل و چهارمین سالروز تشکیل بسیج مستضعفان، اظهار کرد: حماس که امروز خواب را از چشم رژیم صهیونیستی گرفته یکی از دستاوردهای مقاومت برگرفته از بسیج است.

حیدرنیا گفت: اقدامات کور رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن مردم مظلوم و کودکان و زنان بی گناه غزه به واسطه استیصال در مقابل رزمندگان جبهه مقاومت است که الگوگیری این جبهه رزمندگان ایرانی دفاع مقدس هستند.

وی گفت: زمانی که بسیج تشکیل شد، وظیفه صیانت و نگهبانی از دستاوردهای نظام و انقلاب را برعهده گرفت و اگر به نقش بی بدیل بسیج نگاه شود این نقش نه تنها قابل کتمان، پوشش و انکار هست بلکه این نقش پررنگی در ایجاد امنیت و آرامش خاطر در جامعه داشته است.

حیدرنیا بسیج را یک تشکل مردمی سازمان یافته دانست و افزود: بسیج نقش پررنگی در امنیت داخلی و مقابله با ناآرامی ها و همچنین هشت سال دفاع مقدس و دفاع از کیان این مرز و بوم و جان و ناموس مردم داشته است که در این راه هزاران نفر از جوانان این کشور جان خود را تقدیم کردند.

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه در هفته بسیج پنج هزار و ۴۰۰ برنامه در قالب ۵۲ عنوان برنامه پیش بینی شده است، گفت: شعار محوری امسال هفته بسیج «بسیج، امید ملت ایران» تعیین شده است که از روز دوشنبه ۲۹ آبان ماه جاری آغاز می شود.

وی اهدای ۱۱۰ سری جهیزیه برای زوج های جوان کم برخوردار، راه اندازی ۳۲۲ شورای امر به معروف در سطح استان (یپمان همسنگر)، اختتامیه استانی مسابقات قرآنی بسیج (شعار جان فدای قرآن) در کانون شهید سبحانی و برگزاری ۸۸۰ نشست تبیینی و بصیریتی برخی از برنامه ها عنوان کرد.

حیدرنیا برپایی ۴۴۰ مورد نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و دستاوردهای بسیج، برگزاری ۲۵۰ اردوی راهیان پیشرفت (اعزام دانش آموزان، دانشجویان، فرهنگیان، بسیجیان به کارخانجات، پارک های علم و فناوری و هوافضا) برای ۱۰ هزار نفر از بسیجیان، برگزاری ۴۴۰ مورد مسابقات فرهنگی هنری دستاوردهای بسیج و انقلاب و برگزاری ۱۰۶ مراسم آبروی محله و یادواره خانگی شهدا را بخش دیگری از برنامه ها برشمرد.

کد خبر 5942056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha