۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۱۹

معاون استاندار تهران:

خدمت جهادی و نخبه پروری اولویت فرماندار پاکدشت باشد

خدمت جهادی و نخبه پروری اولویت فرماندار پاکدشت باشد

پاکدشت- معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران گفت: خدمت جهادی و نخبه پروری اولویت فرماندار پاکدشت باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید عباس جوهری پیش از ظهر شنبه در مراسم تکریم و معارفه فرماندار پاکدشت اظهار کرد: شهید شدن هر ۱۰ دقیقه یکبار یک کودک غزه و بستری شدن ۷ هزار کودک، دل انسان‌های آزادی خواه جهان را به درد آورده است.

وی افزود: حرکت غیور مندانه حماس به شکلی زیبا و بی نظیر شکل گرفته و امروز شاهدیم جبهه حق که روزی با سنگ به نبرد با دشمنان می‌پرداختند اکنون با دستان خالی همچنان در مقابل جبهه کفر ایستاده اند و انشااله بزودی اضمحلال و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی را شاهد خواهیم بود.

جوهری در ادامه با اشاره به موضوع جلسه امروز گفت: بنده معتقد هستم که کاری که امروز در پاکدشت شکل گرفته حداکثر ظرفیت فرماندار پیشین است و باید حداقل ظرفیت فرماندار جدید باشد و مسیر رشد و پیشرفت با قوت و قدرت در پاکدشت ادامه پیدا کند.

وی گفت: سرفصل‌هایی چون اقتصادی معیشتی، رفع موانع تولید، اتمام پروژه‌های نیمه تمام بخشی از این موضوعات است، داشتن تعامل خوب و سازنده با مسئولان به ویژه ائمه جمعه پاکدشت در مسیر اقدامات مهم فرهنگی اجتماعی و رسیدگی به مصوبات حضور رئیس جمهور بخش دیگری از سرفصل‌هایی است که باید به ان پرداخته شود.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران اضافه کرد: امید است فرماندار جدید با نگاه و هدف گذاری خدمت جهادی و رویکرد جوان پروری و نخبه پروری باعث بروز و منشأ خیر و برکات در شهرستان پاکدشت باشد.

جوهری در ادامه با اشاره به حضور رئیس جمهور در شهرستان شهریار خاطرنشان کرد: فردا رئیس جمهور برای افتتاح پروژه‌ای که ۳۰ ساله بر زمین مانده بود در شهریار حضور خواهند یافت باید به این پروژه‌ها پرداخت تا ثمره آن برای مردم باقی بماند.

وی در پایان یادآور شد: در کنار همه امور اولویت اصلی را به انتخابات و حضور پرشور مردم اختصاص دهید.

کد خبر 5942069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha