۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۰۵

استاندار سیستان و بلوچستان در اجتماع بزرگ حامیان فلسطین:

هیمنه پوشالی اسراییل در هم شکسته شده است

 هیمنه پوشالی اسراییل در هم شکسته شده است

زاهدان- استاندار سیستان و بلوچستان، با حضور در راهپیمایی حمایت از کودکان مظلوم غزه در زاهدان گفت: آینده از آن امت اسلامی است و این وعده الهی و نوید قرآن است.

به گزارش خبرنگار مهر، مردم سیستان و بلوچستان امروز همراه با مردم سراسر ایران اسلامی با برپایی راهپیمایی و حضور در تجمعات مختلف حمایت خود را از مردم فلسطین و به ویژه کودکان این سرزمین اعلام کرده و خطاب به استکبار جهانی و ستمگران فریاد برآوردند که «آه مظلوم بی جواب نمی ماند».

محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان با حضور در اجتماع بزرگ مردمی زاهدان در حمایت از مردم مظلوم غزه واقع در میدان آزادی این شهر، تاکید کرد: مدعیان حقوق بشر خود ناقض حقوق بشر غزه هستند و انقلاب اسلامی چون اتکا به خداوند متعال دارد از هیچ قدرتی واهمه‌ای ندارد، بنابراین پشتیبان ملت فلسطین است.

وی افزود: اسرائیل سال‌ها تلاش کرد تا نسل آینده فلسطین، نسلی باشد که فلسطین و مقاومت را فراموش کنند، اما بااراده الهی این نسل قوی‌تر از نسل گذشته در میدان بوده و رمز موفقیتشان اتصال به خداوند و وحدت است.

کرمی خاطرنشان کرد: جوانان فلسطینی در عملیات طوفان الاقصی هیمنه پوشالی اسرائیل را در هم شکستند و بیش از گذشته در میدان هستند و قطعاً آینده از آن اسلام است.

وی گفت: امروز امت اسلامی در معرض یک امتحان بزرگ هست و آمریکا و انگلیس خبیث با تمام وجود از رژیم صهیونیستی که بیش از ۷۰ سال هست مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین را مورد ظلم قرار داده حمایت می‌کند، امروز همه دنیا می‌بینند کسانی که دم از حقوق بشر و دفاع از زنان و کودکان می‌زنند گفتارشان تنها شعاری بیش نیست و دولت‌های غربی با تمام وجود با اینکه ۱۲ هزار کودک و زن فلسطینی بی‌گناه به خاک و خون کشیده شدند به راحتی از اسرائیل حمایت می‌کنند.

کرمی تصریح کرد: شورای امنیت و قطعنامه‌ها، هیچ اثری ندارد و رژیم سفاک اسرائیل به آنها اهمیتی نمی‌دهد با این وجود دم از دموکراسی و آزادی می‌زنند آیا این آزادی است اینها تنها به دنبال خواسته و منافع خود هستند و به خاک و خون کشیدن ملت‌های برای آنها اهمیتی ندارد.

وی رمز پیروزی رزمندگان و ملت فلسطین را توکل بر خدا، صبر و تلاش عنوان کرد و یادآور شد: هنگامی که اراده الهی به هر کاری تعلق گیرد، حتی اگر همه قدرت‌های دنیا نیز جمع شوند هیچ کاری از آنها ساخته نخواهد بود، حماس و گروه‌های اسلامی با وحدت بینشان بزرگ‌ترین ضربه را به رژیم غاصب صهیونیستی زدند و این حمایت الهی است که اسرائیل با همه ادعاها در مورد سیستم‌های اطلاعاتی‌اش و با کشیدن دیوار دور خودشان نمی‌تواند از خودشان محافظت کند.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی چون اتکا به خداوند متعال دارد و چون عنایت الهی است، با قدرت در مقابل دشمنان ایستاده، کسی که خداوند را دارد، یعنی کل عالم را دارد و از هیچ قدرتی واهمه‌ای ندارد، بنابراین کف میدان اعلام کرد پشتیبان ملت عزیز فلسطین است.

وی با بیان اینکه امروز باید همگان هم صدا و همدل برای حمایت از مردم فلسطین در کنار یکدیگر باشیم، گفت: آینده از آن امت اسلامی است این وعده الهی و نوید قرآن بوده و ما به وعده‌های الهی باور داریم.

گفتنی است در اجتماع مردمی در زاهدان، شهروندان شیعه و سنی علیه جنایات رژیم اشغالگر قدس با سردادن شعارهای «اسرائیل کودک کش-شرمت باد-شرمت باد»، «ما ملت بیداریم- از اسرائیل بیزاریم»، «الله اکبر-خامنه ای رهبر»، «مرگ بر اسرائیل»، «یا ایها المسلمون-اتحدو، اتحدو»، «مرگ بر آمریکا»، «نصر من الله و فتح قریب-ننگ بر دشمن مردم فریب» «آمریکا، اسراییل-ننگ به نیرنگ تان- خون شهید مظلوم- می چکد از چنگ تان» و… جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی و اقدامات آمریکا را محکوم کردند.

کد خبر 5942074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha