۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۸:۰۵

دبیر کمیته فضای مجازی و رسانه کنگره ملی شهدای کرمانشاه خبر داد؛

آغاز به کار رویداد تولید محتوای کنگره ملی شهدای کرمانشاه

آغاز به کار رویداد تولید محتوای کنگره ملی شهدای کرمانشاه

کرمانشاه- دبیر کمیته فضای مجازی و رسانه کنگره ملی شهدای کرمانشاه از آغاز به کار ۲۱ تیم شرکت کننده در رویداد تولید محتوای دیجیتال کنگره ملی شهدای کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید کریمی ظهر شنبه با آغاز مراسم رویداد تولید محتوای دیجیتال کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه که در مجتمع بعثت کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: این رویداد با استقبال بالای شرکت کنندگان نسبت به سال‌های گذشته از ۲۷ آبان ماه آغاز به کار کرد.

وی افزود: در رقابت رویداد تولید محتوای دیجیتال کنگره ملی شهدای کرمانشاه امسال ۲۱ تیم با ۹۵ نفر ثبت‌نام کردند که روحیه تلاش، رقابت خواهی و چالش خواهی در حوزه‌های فناوری اطلاعات و گرافیک را نشان می‌دهد.

دبیر کمیته فضای مجازی و رسانه کنگره ملی شهدای کرمانشاه با تاکید بر اینکه امسال حضور تیم‌هایی از شهرستان‌های مختلف استان کرمانشاه رویداد تولید محتوای دیجیتال، تصریح کرد: در این رویداد تیم‌های شرکت کننده ۴۸ ساعت فرصت دارند تا آثار خود را در حوزه‌های مشخص شده تولید کنند.

کریمی ادامه داد: پویانمایی، نرم‌افزارهای ویژه تلفن همراه و بازی‌های الکترونیک ویژه تلفن همراه از جمله بخش‌های تعریف شده برای تولید محتوا در رویداد تولید محتوای دیجیتال است.

وی به مهاجرت متخصصین و افراد توانمند در حوزه آی. تی و گرافیک، عنوان کرد: این مسئله به عنوان یکی از چالش‌ها باید به صورت راهبردی کره گشایی شود و در برخورد با این قضیه به جای تمرکز بر مشکل باید بر راه حل‌ها تمرکز کرد.

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه بیان کرد: در زمینه پیشگیری از مهاجرت نخبگانی باید به دنبال فرصتی بود تا متخصصان این امر به دستگاه‌ها و نهادها شناسانده شده و در فضای داخل استان به کار گرفته شوند.

کریمی همچنین با بیان اینکه رویدادها فرصت خوبی برای شناسایی استعدادها است، گفت: با شناخت استعدادها در رویداد تولید محتوای دیجیتال زمینه برای اشتغالزایی نخبگان این حوزه خواهیم داشت تا از این طریق از مهاجرت نخبگانی که با چالش بیکاری مواجهه هستند پیشگیری می‌شود.

کد خبر 5943272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha