۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۹:۴۷

جانشین سپاه فجر استان فارس:

۱۲ هزار و ۸۰۴ برنامه طی هفته بسیج در فارس برگزار می‌شود

۱۲ هزار و ۸۰۴ برنامه طی هفته بسیج در فارس برگزار می‌شود

شیراز - جانشین سپاه فجر استان فارس از اجرای ۱۲ هزار و ۸۰۴ برنامه به مناسبت هفته بسیج در استان فارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار هاشم جمالی بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بسیج در راستای فرمان امام راحل مبنی بر احیای تفکر و فرهنگ بسیج به عنوان حضور مردم متدین و انقلابی در استمرار حرکت انقلاب اسلامی و مقابله با توطئه‌های استکبار جهانی و حضور در فعالیت‌های محرومیت زدایی این نهاد مردمی تشکیل شد.

جانشین سپاه فجر استان فارس به برنامه‌های هفته بسیج اشاره کرد و گفت: رزمایش فاطمی، خدمت به اقشار آسیب‌پذیر، اعزام پزشکان بسیجی به مناطق محروم و جشنواره بسیج برنامه‌های روز اول است و در دومین روز به نام پیشرفت، عزت و افتخار، رونمایی‌از تولیدات فرهنگی و هنری، رزمایش جهاد خدمت‌رسانی در مناطق عشایری، رونمایی از اسناد شهدا، گردهمایی هنرمندان بسیجی، آزاد سازی زندانیان غیرعمد، نشست اساتید نخبه فرماندهان سپاه فجر برگزار خواهد شد.

وی افزود: در سومین روز هفته بسیج نشست فعالان رسانه جبهه انقلاب، افتتاحیه مرحله استانی قرآن، تجلیل از قهرمانان بسیج، تجلیل از کار آفرینان برتر و نشست‌های بصیرتی، تبیین راهیان قدس و نیز پنجشنبه دوم آذر با عنوان بسیج، مقاومت، ایثار و شهادت، گلباران قبور شهدا، اجتماع طلاب و دانشجویان با موضوع سربازان روح الله، سرکشی از خانواده شهدا، جانبازان، یادواره شهدا محله با نام آبروی محله، همایش راهیان جوان برگزار می‌شود.

سرهنگ جمالی بیان کرد: جمعه سوم آذر نیز برنامه‌های دیگری شامل گردهمایی سراسری میقات صالحین با سخنرانی فرماندهان قبل از خطبه نماز دشمن‌شکن جمعه در سراسر استان فارس‌، همایش دختران حاج قاسم، پیاده‌روی خانوادگی، شب شعر، خاطره گویی برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: شنبه ۴ آذرماه نیز شاهد برگزاری اجتماع ۵ هزار نفری زائران راهیان نور در مناطق عملیاتی، تجلیل از کاسبان امین و همایش تجلیل از معلمان بسیجی در طراز انقلاب خواهیم بود و نیز یکشنبه ۵ آذرماه نیزبرنامه‌هایی شامل اجتماع در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، برنامه‌های بسیج ناحیه ثارالله، نمایشگاه بین‌المللی، اجتماع ۴۰ هزار نفری در شهر صدرا، شب شعر حماسه آئینی و اجرای سرود خیابانی برگزار خواهد شد.

سرهنگ جمالی همچنین گفت: کمک به ازدواج آسان هزار نفر از زوجین نیازمند به مدت ۲ ماه نیز از جمله برنامه‌های سراسری در استان فارس است.

وی در پایان از برگزاری نخستین کنگره شهدای استان فارس‌هم‌زمان با دومین حادثه تروریستی در صحن مطهر حضرت احمدبن شاهچراغ در سال آینده خبر داد.

کد خبر 5943421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha