۲۸ آبان ۱۴۰۲، ۹:۳۸

فرماندار شهرستان اهر تاکید کرد؛

لزوم افزایش ظرفیت بخش کودکان بیمارستان باقرالعلوم شهرستان اهر

لزوم افزایش ظرفیت بخش کودکان بیمارستان باقرالعلوم شهرستان اهر

اهر- فرماندار شهرستان اهر افزایش ظرفیت بخش کودکان بیمارستان باقرالعلوم شهرستان اهر را لازم و ضروری دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل غنی زاده صبح یک شنبه به اتفاق دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اهر در بازدید از بخش کودکان این بیمارستان گفت: متأسفانه به علت مراجعات بیشتر بیماران به بخش کودکان بیمارستان باقرالعلوم شهرستان اهر، فضای موجود جوابگو نیست و به ناچار در سالن این بخش به مراجعه کنندگان خدمات درمانی ارائه می‌شود.

وی افزود: ظرفیت مورد نیاز برای افزایش بخش کودکان بیمارستان باقرالعلوم شهرستان اهر، ۱۰ تخت بیمارستانی است.

فرماندار شهرستان اهر گفت: روزانه ۲ هزار و ۱۰۰ نفر بیمار و همراه به بخش اورژانس بیمارستان باقرالعلوم شهرستان اهر مراجعه می‌کنند که جوابگوی این تعداد مراجعه کنندگان نیست.

وی افزود: ظرفیت مورد نیاز برای افزایش بخش اورژانس این بیمارستان، ۲۲ تخت بیمارستانی است.

فرماندار شهرستان اهر گفت: همچنین برای ارائه خدمات بهتر درمانی در بخش آی سی یو به ۱۰ تخت بیمارستانی نیاز است.

غنی زاده گفت: با توجه به اینکه محل مورد نیاز برای این بخش‌ها وجود دارد، برای تکمیل و راه اندازی آنها به ۵۰ میلیارد ریال پول نیاز است.

غنی زاده گفت: با توجه به اینکه بیمارستان باقرالعلوم شهرستان اهر به مراجعه کنندگان شهرستان‌های همجوار و حتی استان اردبیل نیز خدمات درمانی ارائه می‌دهد، افزایش تحت های این بیمارستان لازم است که از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و حتی خیران انتظار داریم برای توسعه خدمات درمانی از لحاظ کمی و کیفی عنایت ویژه ای داشته باشند.

ضرورت رفع کمبودها و افزایش تخت‌های بیمارستانی

در این بازدید دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اهر نیز گفت: با توجه به حجم مراجعات به بخش‌های مختلف و به خصوص بخش کودکان بیمارستان باقرالعلوم شهرستان اهر که به علت کمبود فضا در سالن به بیماران خدمات درمانی ارائه می‌شود قابل قبول نیست و لازم است این مشکل حل شود.

علی فاضلی گفت: ارائه خدمات بهتر به بیماران در تنها بیمارستان شهرستان اهر، از خواسته‌های مهم شهروندان است که از مسئولان بهداشتی و درمانی انتظار داریم نسبت به رفع کمبودها و افزایش تخت‌های بیمارستانی اقدام کنند.

کد خبر 5943732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha