۲۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۴۸

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

بسیج در همه عرصه‌ها حضور موفق و تاثیرگذار داشته است

بسیج در همه عرصه‌ها حضور موفق و تاثیرگذار داشته است

زنجان- نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: بسیج در همه عرصه‌ها حضور موفق و تاثیرگذار داشته و یکی از دلایل اصلی اعتماد عموم مردم به نهادی چون بسیج، عملکرد جهادی آن بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله علی خاتمی قبل از ظهر یکشنبه در رزمایش جهادگران فاطمی با بیان اینکه بسیج یکی از نهادهایی است که از ابتدای شکل‌گیری در کنار مردم بوده و کارهای ارزشمندی انجام داده است، اظهار کرد: یکی از دلایل اصلی اعتماد عموم مردم به نهادی چون بسیج، عملکرد جهادی آن بوده است.

وی با یادآوری اینکه یکی از اقدامات ارزشمند بسیج در کنار برخورداری از عملکرد جهادی، اهتمام به مقوله محرومیت‌زدایی به عنوان یک اقدام بسیار انسانی است، افزود: اگر بسیج به توفیقات روزافزون در جامعه اسلامی دست یابد، ثمره این عملکرد و توفیقات به عموم مردم خواهد رسید، چون بسیج از خود مردم است.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با تاکید بر اینکه به جرأت می‌توان گفت که بسیج از گذشته تا به امروز در همه عرصه‌ها حضور داشته و تلاش کرده است تا گام بلندی در راستای مرتفع کردن مشکلات کشور و نیز انجام کارهای بر زمین بردارد، تصریح کرد: انسجام داخلی یکی از تأکیدات بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی بود که امروز به معنای واقعی کلمه می‌توان در عملکرد بسیج مشاهده کرد.

وی با تاکید بر اینکه برای برقراری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بهای سنگینی پرداخت شده است، ادامه داد: اگر دشمنان نظام سال‌ها تلاش کرده‌اند تا به انقلاب اسلامی به انحای مختلف ضربه بزنند، این حاکی از آن است که راهی که در پیش گرفته‌ایم، راهی درست و ارزشمند بوده و توانسته است خواب استکبار را برهم بزند، از این رو باید با جان و دل از آن حراست کنیم.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه امروز تفکرات امام راحل بعد از ۴۵ سال به جهان ارسال شده است، خاطرنشان کرد: اگر شاهد راهپیمایی پرشور در اقصی‌نقاط جهان علیه جنایات رژیم غاصب صهیونیستی هستیم، همه این‌ها ماحصل تفکرات بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی که تداعی می‌شود.

کد خبر 5944091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha