۲۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۰۰

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج:

۲۳۰ دستگاه تاکسی در سنندج نوسازی شده‌اند

۲۳۰ دستگاه تاکسی در سنندج نوسازی شده‌اند

سنندج_ رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: از اواخر بهمن ماه سال گذشته تاکنون ۲۳۰ دستگاه تاکسی در سنندج نوسازی شده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید خضری ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران رسانه‌های جمعی با اشاره به اجرای طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری در سنندج اظهار کرد: این طرح از سال گذشته در این شهر آغاز شده و هم‌اکنون نیز در حال اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: در قالب اجرای این طرح تاکنون ۲۳۰ دستگاه تاکسی از اواخر بهمن سال گذشته نوسازی شده‌اند.

خضری بیان کرد: ۲۰ دستگاه اتوبوس جدیدی نیز در سنندج خریداری شده است که تاکنون پنج دستگاه را تحویل گرفته‌ایم که به زودی وارد چرخه فعالیت می‌شود.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج اضافه کرد: ۱۵ اتوبوس مابقی نیز هنوز از شرکت‌های سازنده تحویل گرفته نشده و به محض تحویل وارد چرخه فعالیت می‌شوند.

خضری یادآور شد: تمامی اتوبوس‌هایی که به ناوگان شهری اضافه می‌شوند برای جامعه کم‌توان مناسب‌سازی شده است.

وی تصریح کرد: نوسازی ناوگان حمل‌ونقل درون شهری کشور از تابستان سال گذشته کلید خورده است و دو شرکت سازنده خودرو، طرف قرارداد وزارت کشور شدند تا تاکسی و اتوبوس را در کل کشور تأمین کنند.

وی اضافه کرد: از سه هزار و ۱۲۲ دستگاه تاکسی فعال در سنندج ۷۰ درصد آن برابر با ۲ هزار دستگاه فرسوده است و تعداد تاکسی سنندج به نسبت سرانه جمعیتی شهر زیاد نیست و بر اساس سرانه کشوری باید برای هر ۱۵۰ نفر یک دستگاه تاکسی وجود داشته باشد.

کد خبر 5944143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha