۲۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۱۹

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

بسیج نقش پررنگی در ایجاد امنیت پایدار کشور داشته است

بسیج نقش پررنگی در ایجاد امنیت پایدار کشور داشته است

زنجان-فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: بی‌تردید نهادی چون بسیج تا به امروز نقش ارزنده‌ای در ایجاد امنیت پایدار در کشور داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جهانبخش کرمی قبل از ظهر یکشنبه در رزمایش جهادگران فاطمی با تاکید بر اینکه یکی از نیازهای امروز کشور، برخورداری از تفکر جهادی است، گفت: بدون شک بسیجیان جهادگر در عصر حاضر نیز همانند دوران دفاع‌مقدس به فعالیت خود ادامه داده و این تفکر باید کشور نهادینه شود.

وی با اشاره به اینکه فعالیت گسترده جهادگران را می‌توان به وضوح در همه عرصه‌ها مشاهده کرد، افزود: عملکرد بسیجیان را نمی‌توان محدود به حوزه خاصی دانست؛ چرا که بسیج در طول چهار دهه گذشته تلاش کرده است تا حضوری مثمرثمر در همه بخش‌ها داشته باشد که نمونه بارز آن ورود جدی در عرصه مقابله با جنگ‌نرم و تهاجم فرهنگی دشمن بوده است.

این مسوول با یادآوری اینکه یکی از دستاوردهای مهم و تاثیرگذار بسیج، انجام اقداماتی در راستای محرومیت‌زدایی از مناطق مختلف کشور است، خاطرنشان کرد: آمار حاکی از آن است که در این راستا بسیجیان غیور ایران اسلامی هر سال پروژه‌های متعددی را در مناطق محروم کشور به اجرا می‌گذارند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در ادامه، حضور موفق و ارزشمند بسیج در امر کمک به کادر درمانی در دوران کرونا را نمونه بارز یکی از اقدامات این نهاد مردمی برشمرد و عنوان کرد: واژه امنیت محدود به عرصه جنگ نیست، به همین خاطر بسیجیان در طول دوران کرونا تلاش کردند این امنیت را در قالب حوزه درمان به مردم ارائه دهند که عملکرد درخشانی نیز از خود به نمایش گذاشتند.

سردار کرمی همچنین با اشاره به اتفاقات اخیر منطقه، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، بمباران بیمارستان‌های غزه را نوعی زیر پا گذاشتن به قوانین بین‌المللی از سوی رژیم کودک‌کش اسرائیل برشمرد و اذعان کرد: همه دنیا باید نسبت به محکوم کردن اقدامات اسرائیل بسیج شوند.

کد خبر 5944149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha