۲۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۴۳

گرامیداشت ولادت حضرت زینب(س) در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

گرامیداشت ولادت حضرت زینب(س) در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

مراسم گرامیداشت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار در دانشگاه آزاد اسلامی با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی مراسم گرامیداشت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار در دانشگاه آزاد اسلامی با حضور محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، محسن نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، رؤسای بیمارستان های دانشگاه آزاد اسلامی و کادر پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی به منظور تقدیر از پرستاران برگزیده بیمارستان های دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور در سالن همایش بیمارستان فرهیختگان برگزار شد.

محسن نفر در این مراسم با تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت: روز ولادت حضرت زینب (س) مناسبت بسیار خوبی برای نام نهادن به روز پرستار و تقدیر از این جهادگران عرصه سلامت است حضرت زینب(س) در دوران کودکی از مادر بزرگوار خود حضرت فاطمه زهرا(س) پرستاری می کردند و در عرصه های مختلف اجتماعی همواره خوش درخشیدند.

وی با تقدیر از زحمات و تلاش های کادر پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: پرستاران در زمانهای مختلف که مردم و کشور به خدمات آنها نیاز داشتند، فداکارانه از جان خویش گذشتند و به ارائه خدمات پزشکی و سلامت پرداختند. آنها در دوران کرونا از دل و جان مایه گذاشتند و صبورانه از بیماران پرستاری کردند. همچنین پرستاران در غزه در شرایط سخت جنگ و بمباران برسر کار خود حاضر می شوند و از بیماران مداوا می کنند.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در پایان بار دیگر ضمن ارج نهادن به مقام شامخ پرستاران، از زحمات، تلاشها و فداکاری های آنها تشکر کرد و همچنین در این مراسم که به منظور بزرگداشت روز پرستار و تقدیر از پرستاران دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شده بود، از پرستاران برگزیده و نمونه دانشگاه آزاد اسلامی تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 5944218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha