۲۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۸:۲۸

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خبر داد؛ 

راه‌اندازی خانه هلال در مرکز توانبخشی حضرت علی اکبر(ع) بیرجند

راه‌اندازی خانه هلال در مرکز توانبخشی حضرت علی اکبر(ع) بیرجند

بیرجند- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی نسبت به راه‌اندازی خانه هلال در مرکز توانبخشی حضرت علی اکبر(ع) بیرجند قول مساعد داد. 

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، محمدعلی کاوسی به منظور تجلیل از پرستاران مرکز توانبخشی حضرت علی اکبر (ع) بیرجند، در این مرکز حضور یافت.

وی در این مراسم، اظهار داشت: با توجه به اینکه در مرکز توانبخشی حضرت علی اکبر (ع) افرادی نگهداری می‌شوند که نیاز به پرستاری بیشتری دارند بنابراین پرستاران این مرکز در شرایط سخت‌تری نسبت به سایر پرستاران قرار دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: سفیدپوشان صبوری اینجا فعالیت می‌کنند که با افراد دارای معلولیت و کم‌توان مواجه هستند و نگهداری، حفاظت و حمایت از ایشان صبر و تلاش و مضاعفی را می‌طلبد.

کاوسی ضمن خدا قوت به پرستاران این مرکز، ادامه داد: علاوه بر بازدید از بخش‌های مختلف این مرکز و در جریان قرار گرفتن مشکلات آن، تیم‌های سحر برای حمایت‌های روانی خود در محوطه مرکز مستقر شدند.

کاوسی بیان داشت: امیدواریم هلال احمر بتواند اقداماتی که برای کمک به این مرکز لازم است را ارائه دهد.

وی تصریح کرد: راه‌اندازی خانه هلال در مرکز توانبخشی حضرت علی اکبر (ع) در دستور کار قرار می‌گیرد تا بتوانیم با عضویت توان خواهان این مرکز اقداماتی از قبیل ارائه بسته‌های بهداشتی و کمک‌های درمانی ارائه دهیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: همچنین می‌توانیم از کمک‌های خیرینی که با هلال احمر در ارتباط هستند، برای این مرکز بهره‌مند شویم.

کد خبر 5944392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha