۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۸:۵۲

معاون علوم پزشکی اردبیل:

مرکز خدمات سلامت دانشجویی در اردبیل راه‌اندازی می‌شود

مرکز خدمات سلامت دانشجویی در اردبیل راه‌اندازی می‌شود

اردبیل- معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: مرکز خدمات سلامت دانشجویی اردبیل برای ارائه خدمات درمانی به دانشجویان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رهبر شامگاه یکشنبه در جلسه هماهنگی آغاز به کار مرکز خدمات سلامت دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، اظهار کرد: به همراه رئیس مرکز بهداشت شهرستان اردبیل بازدیدی از ساختمان «مرکز خدمات سلامت دانشجویی» در مجتمع شهید سلیمانی داشتیم و این مرکز با نام «شهید باکری» روزانه از ساعت ۱۴ الی ۱۸ به دانشجویان خدمات ارائه می‌کند.

وی تصریح کرد: تأمین نیروی انسانی و تجهیزات دندانپزشکی برای این مرکز در اولویت قرار دارد که در جلسه امروز این مشکلات را برطرف می‌کنیم.

معاون فرهنگی و دانشجویی علوم پزشکی اردبیل گفت: بر اساس این طرح قرار است در یک مکان متمرکز، خدمات پزشکی، پرستاری، دندانپزشکی، روان‌پزشکی و مشاوره‌ای به دانشجویان دانشگاه با حداقل هزینه ارائه شود.

رئیس اداره مشاوره و سلامت روان دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل نیز افزود: مرکز سلامت دانشجویی در تعدادی از دانشگاه‌ها وجود دارد که خدمات سلامت، مشاوره و روان‌شناسی به دانشجویان ارائه می‌کند.

نقی دشتی بیان کرد: از تجربیات بیش از ۱۰ دانشگاه در راه‌اندازی مرکز خدمات سلامت دانشجویی استفاده کردیم و امیدواریم این مرکز در ارائه خدمات به دانشجویان، جز مراکز برتر کشور باشد.

کد خبر 5944484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha