۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۳۳

راه یافتگان نهایی بخش عکس سوگواره ملی پایتخت موکب ها اعلام شد

راه یافتگان نهایی بخش عکس سوگواره ملی پایتخت موکب ها اعلام شد

اهواز- با پایان داوری بخش عکس دومین سوگواره ملی پایتخت موکب ها، اسامی راه یافتگان به مرحله نهایی از سوی دبیرخانه اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بر این اساس در بخش ملی و خوزستان، جابر غلامی از مرکزی (۵ عکس)، علی اصغر یوسفی از مرکزی (۴ عکس)، محمد رضایی از مازندران (۳ عکس)، علی ابک از سمنان (۲ عکس)، علی معرف از خوزستان (۲ عکس)، مرتضی یاقوتی از خوزستان (۲ عکس)، علیرضا محمدی از خوزستان (۲ عکس)، رضا رمضانی از قم (۲ عکس)، سید عقیل غراوی از خوزستان (۲ عکس)، امیر قادری از مرکزی، سید رضا مهری از خراسان رضوی، محمد وحدتی از قم، جهانگیر رستمی از خوزستان، مهزیار مهدی پور از خوزستان، علی احمدی نژاد از اصفهان، مرتضی صالحی از اصفهان، احمد بلباسی از تهران، سعید قاسمی از اهر به مرحله داوری نهایی راه یافتند.

پس از پایان مهلت ارسال آثار، ۲ هزار و ۸۳۵ فریم از ۳۸۰ هنرمند عکاس به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که پس از شش ساعت داوری، ۵۵ عکس به بخش نمایشگاه و چاپ در کتاب راه یافتند.

با پایان داوری سایر بخش‌های این سوگواره اسامی برگزیدگان از پایگاه اطلاع رسانی مربوطه به نشانی https://mokebha.ir/ به اطلاع عموم می‌رسد.

سوگواره ملی پایتخت موکب‌ها، سوگواره ای است که هرساله در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی برگزار می‌شود تا آثار تولید شده در زمینه اربعین حسینی توسط هنرمندان حرفه‌ای و افراد آماتور را داوری و از افراد برتر تقدیر کند.

کد خبر 5944962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha