۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۱۱

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی:

افزایش مشارکت های اجتماعی/فعالیت سازمانهای مردم نهاد نظام مند شود

افزایش مشارکت های اجتماعی/فعالیت سازمانهای مردم نهاد نظام مند شود

بیرجند- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی بر افزایش مشارکت های اجتماعی تاکید کرد و گفت: فعالیت های سازمان های مردم نهاد نظام مند شود.

به گزارش خبرنگار مهر سید محمد رضا طالبی پیش از ظهر دوشنبه در دومین دوره انتخابات نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد در شورای توسعه و حمایت استان، بیان داشت: در راستای کمک به توسعه و ارتقای سرمایه اجتماعی و عمل به سیاست‌های دولت سیزدهم و سند تحولی دولت مردمی سیزدهم، دنبال افزایش مشارکت‌های اجتماعی مردمی هستیم.

وی تصریح کرد: سازمان‌های مردم نهاد باید نظام مند باشند و تاکید داریم که حضور مردم در برنامه‌ها مورد نظر باید با بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی باشد و انجام این کارها به دست مردم باید سپرده شود.

به گفته وی این سازمان‌ها با اهداف و برنامه‌های مشخصی تشکیل شده اند تا پل ارتباطی بین دولت و مردم باشند و با پشتیبانی دولت به مردم خدمت رسانی کنند.

رئیس هیئت نظارت بر دومین انتخابات نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد در شورای توسعه و حمایت استان گفت: بر اساس دستورالعمل‌های هیئت وزیران در خصوص شورای توسعه و حمایت همه اقدامات لازم برای برگزاری این انتخابات در زمان مناسب انجام شده است و امروز با حضور هیئت‌های نظارت و اجرایی رأی گیری به خوبی انجام شد.

شایان ذکر است که برای این منظور پنج نفر کاندید شده بودند که قبل از برگزاری انتخابات دو نفر انصراف دادند و در نهایت حجت الاسلام محمد رفیعی با ۲۵ رأی و سید مصطفی حسینی با ۱۶ رأی به عنوان نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد در شورای توسعه و حمایت استان انتخاب شدند.

کد خبر 5945058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha