۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۲۷

فرماندار سروآباد:

بسیج بزرگترین پشتوانه انقلاب اسلامی ایران است

بسیج بزرگترین پشتوانه انقلاب اسلامی ایران است

سروآباد- فرماندار سروآباد گفت: بسیج پشتوانه انقلاب اسلامی ایران و خارچشم دشمنان نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن زارعی ظهر دوشنبه در جلسه هماهنگی و گرامیداشت هفته بسیج، ضمن تبریک هفته مبارک بسیج، بسیج را بازوی توانمند امام و رهبری خواند و اظهار کرد: بسیج همان طور که امام (ره) فرمودند ریشه در صدر اسلام دارد و شجره طیبه است که همه از آن استفاده می‌کنند و از خدمات شایان این درخت تناور در طول انقلاب اسلامی استفاده شده است.

وی بیان کرد: هفته بسیج، بزرگداشت جان فشانی‌هایی است که برای سربلندی این سرزمین صورت گرفته است و برای تداوم انقلاب اسلامی همواره پشت سر رهبری عالی‌قدر، امید مستضعفان عالم و خار چشم استکبار و دشمنان قسم خورده ایران اسلامی هستند.

حجت‌الاسلام رستمی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد تصریح کرد: بی‌تردید، اندیشه و تفکر بسیجی به عنوان فراگیرترین و ماندگارترین اندیشه، همواره تفکری پویا، زنده و مصون بخش کشور، در مقابل تمامی حوادث، تهدیدات و ناملایماتی است که به جامعه شور، نشاط و حیات می‌بخشد.

وی به نقش و جایگاه بالا و تأثیرگذار بسیج در پیشبرد اهداف اسلامی در سطح کشور اشاره کرد و خواستار ارائه برنامه‌های مرتبط توسط اعضا، جهت بررسی و اجرا در هفته بسیج شد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد همچنین خواستار همکاری و مشارکت تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی در برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان شد.

کد خبر 5945143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha