۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۸:۰۶

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان شرقی:

مسابقات موتور کراس آذربایجان شرقی به میزبانی آذرشهر برگزار می‌شود

مسابقات موتور کراس آذربایجان شرقی به میزبانی آذرشهر برگزار می‌شود

تبریز -رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی استان گفت: این مسابقات به میزبانی شهرستان آذرشهر و بخش گوگان برگزار خواهد شد.

سیامک امیر خیزی در گفت وگو با خبرنگار مهر، افزود: با توجه به اینکه یکی از اهداف هیأت این است که نمی‌خواهیم برگزاری مسابقات با محوریت مرکز استان باشد، لذا در تلاش هستیم تمامی شهرستان‌های سطح استان در این خصوص فعال بوده و میزبانی مسابقات مختلف را بر عهده بگیرند.

رییس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان شرقی عنوان داشت: طی بازدیدی که از پیست موتورسواری و محل برگزاری مسابقه استانی موتور کراس ببخش گوگان بازدید بعمل آوردم شرایط و امکانات برای برگزاری مسابقات را قابل قبول دیدم و در خصوص هر چه بهتر شدن مسابقات تذکراتی را ارائه کرد.

امیرخیزی با اشاره به برگزاری مسابقات آفروید روی برف که چند سال قبل برای اولین بار در کشور و در این شهرستان برگزار شد، اذعان کرد: میزان علاقه مندی مردم این شهرستان به ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی باعث افتخار بوده و میزبانی این مسابقات بنا به درخواست ورزشکاران و مسئولین این شهرستان انجام گرفته است.

وی همچنین اعلام داشت: بزودی مسابقات استانی موتور کراس را در شهرستان ملکان نیز برگزار خواهیم کرد.

مسابقات موتور کراس آذربایجان شرقی به میزبانی آذرشهر برگزار می‌شود

امیرخیزی اظهار کرد: این مسابقات در روزهای نهم و دهم آذر ماه سال جاری به ترتیب پنجشنبه تمرین و تایم گیری و روز جمعه مسابقه برگزار خواهد شد.

گفتنی است، جلسه هماهنگی قبل از برگزاری مسابقه موتور کراس با حضور امیر خیزی رییس هیأت موتورسوای و اتومبیلرانی استان، بخشدار گوگان، فرمانده نیروی انتطامی، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی، هلال احمر، رییس اداره ورزش و جوانان، رییس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان آذرشهر در بخشداری گوگان برگزار شد.

کد خبر 5945219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha