۳۰ آبان ۱۴۰۲، ۸:۴۲

رییس هیأت تنیس روی میز اردبیل تاکید کرد؛

توسعه تخصصی تنیس روی میز در اردبیل

توسعه تخصصی تنیس روی میز در اردبیل

اردبیل- رییس هیأت تنیس روی میز استان اردبیل گفت: به صورت ویژه و تخصصی توسعه تنیس روی میز را در جامعه پیگیری می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، امیراحمد عرب‌زاده شامگاه دوشنبه در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل، اظهار کرد: در حوزه ورزش، توسعه و پیشرفت آن باید تمام ابعاد ورزشی را در نظر گرفت و در این زمینه باید کارهای بزرگ را انجام داد تا افراد زیادی را برای ورزش جذب و به دنبال حامیان مالی و خیرین ورزش‌یار در این حوزه باشیم.

وی تصریح کرد: تنیس روی میز را به صورت ویژه و تخصصی در جامعه توسعه خواهیم داد و برای استعدادیابی این رشته برنامه‌ریزی خواهیم کرد و تقویت شهرستان‌ها و نظارت مستمر بر عملکرد هیأت شهرستان‌های استان در دستور کار هیأت خواهد بود.

در این دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز گفت: خدمت‌رسانی به جامعه ورزش و جوانان به عنوان سرمایه‌گذاری در این حوزه محسوب می‌شود.

محمدعلی پهناور با تاکید بر اینکه در ورزش باید کادرسازی شود، افزود: برای توسعه و پیشرفت رشته‌های ورزشی باید علاقه‌مندان و افراد توانمند به عنوان رئیس هیأت انتخاب شوند و خود به عنوان یک مرجع مردمی بتواند به ورزش کمک کند.

وی اضافه کرد: باید زیرساخت‌های مناسب را برای حضور افراد متخصص در حوزه ورزش و جوانان فراهم سازیم تا در حوزه پیشگیری آسیب‌های اجتماعی و به ویژه درمان، ورزش می‌تواند برای جامعه مفید باشد.

کد خبر 5945656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha