۳۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۵۳

فرمانده سپاه زرندیه:

جریان مقاومت برگرفته از تفکر بسیج است

جریان مقاومت برگرفته از تفکر بسیج است

زرندیه- فرمانده سپاه زرندیه گفت:جریان مقاومت برگرفته از تفکر بسیج است و باید این مهم را ارج نهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار محسن صادقی صبح سه شنبه در آئین بزرگداشت هفته بسیج و ولادت حضرت زینب (س) اظهار کرد: امام راحل سازمان بی بدیلی را پایه گذاری کرد که تمام دنیا مبهوت این ایده تشکیلاتی است.

فرمانده سپاه زرندیه جریان مقاومت را برگرفته از تفکر بسیج دانست و افزود: ابتدای این فرهنگ، مکتب فاطمی و علوی و انتهای آن به ظهور ختم می‌شود و این ایده در دنیای امروز مامن مستضعفان قرار گرفت است.

سرهنگ صادقی بیان کرد: امروز مردم یمن، فلسطین، غزه و لبنان حرکت‌هایی را انجام می‌دهند که در جامعه بین الملل اثر گذار بوده و این ایستادگی در مقابل کفر و استکبار ریشه در تفکری دارد که حضرت امام آن را طراحی کرده است و آن بسیج است.

وی با تاکید بر اینکه امروز هیچ امر به معروف و نهی از منکری بالاتر از مبارزه با اسراییل و آمریکا نیست یاد آور شد: هیچ افتخاری بالاتر و مرگی شیرین‌تر از آن نیست که انسان در مقابله با سران کفر جان خود را فدا کند.

فرمانده سپاه زرندیه با اشاره به وقایع اخیر در یمن عنوان کرد: امروز گروهکی که سال‌ها قبل خیلی کوچک و محدود فعالیت می‌کرد گلوگاه استکبار جهانی را می‌فشارد و کشتی‌های اسراییل را مصادره می‌کند.

سرهنگ صادقی گفت: با مرور وقایع دنیا انسان به شکل گیری حرکتی پی می‌برد که باید خود را برای آینده آماده کند و بدون آمادگی همانند افرادی که از یاری امام حسین (ع) جا ماندند، از ادامه مسیر جا می‌مانیم.

کد خبر 5945907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha