۳۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۰۹

رئیس کل دادگستری خوزستان:

مرخصی محکومان به جرایم خشن تهدیدی برای جامعه است

مرخصی محکومان به جرایم خشن تهدیدی برای جامعه است

اهواز- رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: مرخصی محکومان سرقت‌های به عنف، مسلحانه و مقرون به آزار (جرایم خشن)، تهدیدی برای جامعه است که با تقاضای مرخصی اینگونه محکومان موافقت نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی دهقانی درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: به منظور بهبود زیرساخت‌های شهری در نقاط مختلف خوزستان افزایش روشنایی معابر و اماکن، افزایش گشت‌های پلیس، جمع‌آوری معتادان متجاهر، ساماندهی فروشندگان و خریداران ضایعاتی و حمایت صحیح از گشت‌های «رضویون» مانند تأمین خودرو و سوخت برای کاهش سرقت در شهرها الزامی است.

وی با بیان اینکه مرخصی محکومان سرقت‌های به عنف، مسلحانه و مقرون به آزار (جرایم خشن)، تهدیدی برای جامعه است، افزود: با تقاضای مرخصی اینگونه محکومان موافقت نمی‌شود.

دهقانی با اشاره به افزایش سرقت اموال عمومی در چندسال اخیر در کلان‌شهر اهواز و سرقت بخش‌هایی از پل فولاد در سال‌های اخیر، ادامه داد: افزایش دوربین‌های نظارتی در شهر و محورهای کمربندی در کشف جرم بسیار مؤثر است.

رئیس کل دادگستری خوزستان با بیان اینکه دستگاه قضائی با قاطعیت با سارقان برخورد خواهد کرد، گفت: علاوه بر برخورد مقابله‌ای نیروی انتظامی و دستگاه قضائی نیز ناامن سازی محیط برای مجرمان از کارهای پیشگیرانه است و دستگاه‌های اجرایی باید با عمل به تکالیف خود به این موضوع ورود کنند.

کد خبر 5946029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha