۳۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۳۸

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گلستان:

مدارس ۹ شهرستان گلستان تعطیل شد

مدارس ۹ شهرستان گلستان تعطیل شد

گرگان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری گلستان از تعطیلی مدارس در ۹ شهرستان این استان در پی بارش باران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نعمت الله حاجی زاده از تعطیلی ۹ شهرستان در گلستان خبر داد و اظهار کرد: به علت احتمال وقوع سیلاب و برخورد صاعقه مدارس شیفت عصر در شهرستان‌های گرگان، بندرگز، کردکوی، علی آباد کتول، رامیان، آزادشهر، گالیکش، مینودشت و کلاله تعطیل هستند.

وی افزود: مدیران مدارس سایر شهرها مانند گمیشان، بندرترکمن، آق قلا، گنبدکاووس و مراوه تپه نیز باید جوانب احتیاط را رعایت کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گلستان گفت: همچنین با توجه به هشدار هواشناسی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگ اقوام و اقتصاد ایران به میزبانی گرگان امروز سه‌شنبه ۲ ساعت زودتر تعطیل می‌شود.

حاجی زاده افزود: با توجه به فعالیت سامانه بارشی همراه با بارش برف و تگرگ در ارتفاعات برای امروز به فرمانداران تمام شهرستان‌های توصیه‌های لازم شده تا در صورت نیاز برای جلوگیری از خسارات مسیرهای ارتباطی خطرساز را مسدود کنند و از کوهنوردان هم تقاضا داریم به ارتفاعات نروند.

اداره کل آموزش و پرورش گلستان هم اعلام کرد: آموزش در مدارسی که تعطیل اعلام شده به صورت غیر حضوری و در فضای مجازی خواهد بود.

کد خبر 5946280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • براتعلی آب برین IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
      6 9
      در گرگان که فقط ده دقیقه باران آمد و بخشی از این باران هم همراه با آفتاب بود .چه شده که این همه منورالفکرها در مدیریت بحران وآموزش وپرورش مسئله آموزش را پیش پا افتاده محسوب مینمایند و سیاستهای آموزشی را به مضحکه دوست ودشمن میکشند واقعا جای تأسف است که با تصمیمات بسیار غلط دولت انقلابی را سرافکنده می
    • براتعلی آب برین IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
      6 10
      آقای وزیر آموزش وپرورش دولت انقلابی چرا بر سر نمایندگان ومدیران خودت در استان گلستان فریاد نمی‌زنی که مگر بخاطر باریدن ده دقیقه باران باید کلیه مدارس یک استان را تعطیل کنید چرا فریاد نمی‌زنیدبخدا گناه می‌کنید بخدا خیانت میکنید من از شما راضی نیستم .
    • سید IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
      11 3
      یک روز تعطیلی صدمه چندانی به تدریس نمی زند اما اگر سیل دانش آموزان را احاطه کند در آن صورت کلی امکانات و کلی درد سر برای آموزش و پرورش به همراه دارد حتی اگر فقط یک دانش آموز یا یک معلم در گیر آن باشند.