۳۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۹:۵۵

نماینده ولی فقیه در خوزستان:

همچنان باید تلاش کنیم که مشکلات مردم بهبود پیدا کند

همچنان باید تلاش کنیم که مشکلات مردم بهبود پیدا کند

اهواز- نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به بازدید از مناطق آب‌گرفتگی اهواز، کارون، بندر امام و شهر شهید چمران گفت: همچنان باید تلاش کنیم که مشکلات مردم بهبود پیدا کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحمد عبدالنبی موسوی فرد بعد از ظهر امروز سه‌شنبه ضمن دیدار با شورای سپاه خوزستان تصریح کرد: امام عظیم‌الشأن با تدبیرشان، بسیج مستضعفان را تشکیل دادند. موفقیت سپاه از اوایل شکل‌گیری آشکار است و بی دلیل نیست که امام فرمودند که «اگر سپاه نبود کشور هم نبود».

امام جمعه اهواز ادامه داد: بسیج و سپاه پاسداران در عرصه‌های نظامی، سازندگی و هر عرصه دیگر حضور فعال داشته است. اقشار گوناگون تحت عنوان بسیج مشغول خدمت هستند که از آنها قدردانی می‌کنم.

وی با بیان اینکه پاسداران و مجموعه سپاه، علاوه بر مسئله جهاد اصغر و دشمن بیرونی نیز نسبت به دشمن درونی و جهاد اکبر مأموریت دارند، بیان کرد: امام فرمودند که حضرت امیرالمؤمنین (ع) هم یک بسیجی بود. یعنی اینکه یک بسیجی باید تلاش کند که ویژگی‌های حضرت را برای خود ایجاد کند.

حجت الاسلام موسوی فرد عنوان کرد: تعبیر امام راحل مسئولیت ما را سنگین می‌کند. خطبه متقین ویژگی‌های انسان بسیجی را بیان می‌کند و مأموریت‌های همه در عرصه بندگی را مشخص کرده است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: مجموعه سپاه با به کار گیری اقشار مختلف و نیازسنجی نیازهای مردم و با توجه به توان خود، پای کار آمده و در هر مشکلی از مسائل مردم، حضور دارند.

امام جمعه اهواز با اشاره به بازدید از مناطق آب‌گرفتگی اهواز، کارون، بندر امام و شهر شهید چمران گفت: همچنان باید تلاش کنیم که مشکلات مردم بهبود پیدا کند.

کد خبر 5946532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha