۱ آذر ۱۴۰۲، ۹:۴۹

در جشنواره موسیقی به میزبانی مشگین‌شهر؛

۱۶ گروه موسیقی، ساز خود را کوک می‌کنند

۱۶ گروه موسیقی، ساز خود را کوک می‌کنند

مشگین‌شهر- معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: ۱۶ گروه موسیقی برای برگزاری جشنواره موسیقی آموزشگاه‌های آزاد در مشگین‌شهر ساز خود را کوک می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید نوریان شامگاه سه‌شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره آموزشگاه‌های آزاد موسیقی اردبیل در مشگین‌شهر اظهار کرد: این رویداد می‌تواند زمینه معرفی هنرمندان مستعد شهرستانی را فراهم کند تا ما بتوانیم در قالب این رویداد هنرمندان جدید را شناسایی و در رشته موسیقی از قابلیت‌های آنها بهره بگیریم.

وی تصریح کرد: برگزاری این رویداد هنری در آذرماه می‌تواند شرایط مناسبی را فراهم کند و قطعاً آموزشگاه‌های آزاد هنری در شناسایی، تربیت و شکوفایی استعدادهای هنری نقش بسیار مهم و برجسته‌ای را بر عهده دارند.

معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل گفت: جشنواره موسیقی بهترین فرصت را برای معرفی داشته‌ها و ظرفیت‌های آموزشگاه‌های آزاد هنری فراهم کرده تا ما بتوانیم کارها را به شکل شایسته در این عرصه به پیش ببریم.

نوریان افزود: درخشش هنرمندان جوان و نوجوان مشگین‌شهری در رویدادهای منطقه‌ای و ملی نشان می‌دهد که این شهرستان قابلیتی بی‌نظیر دارد و ۱۶ گروه موسیقی در این رویداد از شهرهای مختلف فرصتی برای رقابت سالم و شایسته را فراهم کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: امیدواریم برگزاری این رویداد را در سوم آذرماه با حضور گروه‌های موسیقی شهرستان‌ها شاهد باشیم تا هنرجویان آموزشگاه‌های موسیقی بتوانند در ارتقای نشاط اجتماعی و لذت بردن علاقه‌مندان از فضای موسیقی پیشقدم باشند.

نوریان اضافه کرد: شورای سیاست‌گذاری این جشنواره تشکیل شده و قطعاً آثار منتخب در این نمایشگاه عرضه شد تا ما بتوانیم زمینه و فرصت تعالی بیشتر را در این عرصه شاهد و ناظر باشیم.

معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل بیان کرد: استان اردبیل در بخش موسیقی آئینی، فولکلوریک و آئینی سنتی و بومی در کنار موسیقی مدرن از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بی‌نظیری برخوردار است و هنرمندان می‌توانند بیش از هر زمان دیگر فضای رشد و تعالی مناسب را نیز فراهم کنند.

کد خبر 5946653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha