۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۷

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

جبهه مقاومت الگوی زودرس فروپاشی اسراییل را ارائه کرد

جبهه مقاومت الگوی زودرس فروپاشی اسراییل را ارائه کرد

دلیجان- فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: جبهه مقاومت در غزه الگوی زودرس فروپاشی اسراییل را ارائه کرد و افسانه شکست ناپذیری این رژیم به فنا رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی پیش از ظهر چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان دلیجان، اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در دنیا تحول بزرگی ایجاد کرد و این مهم با توکل بر خدا و همراهی مردم به عنوان سرمایه‌های اجتماعی نظام محقق شد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت با بیان اینکه امنیت ملی ایجاب می‌کند همیشه در مقابل دشمنان هوشیار باشیم، افزود: ما در کنار مظلومین دنیا هستیم اما در حوادث غزه این خود مردم فلسطین هستند که تصمیم گرفته‌اند در مقابل دشمن ایستادگی کنند و بدون شک پیروزی نهایی از آن مردم غزه است.

سردار کریمی تاکید کرد: اسرائیل آمریکای کوچکی است که برای تسلط به این منطقه ساخته شده و بیش از هفتاد سال است که عرصه را مردم فلسطین تنگ کرده است.

وی گفت: جبهه مقاومت در غزه یک الگوی زودرس فروپاشی اسرائیل را ارائه کرده است و افسانه شکست‌ناپذیری اسرائیل با عملیات حماس به فنا رفت.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: استکبار جهانی که امپریالیسم رسانه‌ای را در اختیار دارد با ابزار فضای مجازی چنان رعبی ایجاد کرده که قدرت بازدارندگی را به رخ می‌کشیدند اما اکنون اسرائیل شکست خورده و جبهه مقاومت پیروز میدان است.

سردار کریمی گفت: در عملیات طوفان‌الاقصی ۲ هزار رزمنده حماس حضور داشتند که مسلح به سلاح ایمان بودند و این عاملی که باعث شد تا هراس نداشته باشند، معنویت بود.

وی بیان کرد: دشمنان اسلام راهبرد خود را در مقابله با انقلاب اسلامی جنگ شناختی می‌دانند و در این میدان اعتقادات و باورهای ملت را نشانه گرفته‌اند.

سردار کریمی گفت: در هیچ زمانی همچون اکنون، دنیا علیه صهیونیست بسیج نشده و به رغم تمامی سانسورها، ندای مظلومت این ملت به گوش جهانیان رسیده است.

کد خبر 5947292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha