۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۵۶

با ارسال پیامی صورت گرفت

قدردانی فدراسیون جهانی صلیب‌سرخ از اقدامات هلال‌احمر ایران

قدردانی فدراسیون جهانی صلیب‌سرخ از اقدامات هلال‌احمر ایران

مرجع جهانی کمک‌های اولیه فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب‌سرخ و هلال‌احمر(GFARC) با ارسال پیامی از فعالیت‌های بی وقفه از جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پیام مرجع جهانی کمک‌های اولیه فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب‌سرخ و هلال‌احمر(GFARC) که در پاسخ به ارائه گزارش مستند و مصور عملکرد جمعیت هلال احمر ایران به مناسبت روز جهانی کمک‌های اولیه(WFAD) از طرف این مرکز صادر شد، از گستردگی اقدام نوآورانه آموزش‌های عمومی در سراسر کشور همچنین اجرای طرح ملی بوت کمپ کمک‌های اولیه با متد آموزش ترکیبی (مجازی و عملی) تقدیر و فعالیت مربیان هلال‌احمر ایران برای عموم مردم مؤثر تلقی شد.

همچنین از اقدام تهیه فیلم‌های آموزشی کمک‌های اولیه برای ناشنوایان به طور شاخص و از تلاش پیشگامی‌که نشان دهنده تعهد هلال احمر ایران برای خدمت به مخاطبان آسیب پذیر است تقدیر شد.

این مرکز، موضوع تولید محتوای آموزشی به زبان و گویش‌های محلی را که با تاکید و حمایت دکتر پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر تهیه شد را نیز نشانه همه جانبه‌ نگری و طیف وسیع پوشش آموزشی هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران دانسته است.

در انتهای این پیام، فعالیت‌های آموزشی جمعیت هلال‌احمر بسیار الهام بخش عنوان شده که این تجربیات با مجوز جمعیت ایران به اشتراک گذاشته خواهد شد.

*مهدی کماسی

کد خبر 5947440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha