۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۸:۴۱

سرهنگ موسوی خبر داد؛

دستگیری مأمور قلابی در تهران

دستگیری مأمور قلابی در تهران

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری متهمی که با جعل عنوان یکی از ارگان‌های حکومتی اقدام به کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمدرضا موسوی در توضیح این خبر بیان داشت: روز گذشته مأموران کلانتری ۱۱۹ مهرآباد خبری را در خصوص مردی که با غصب عناوین نظامی یکی از ارگان‌های حکومتی در حوالی محدوده خیابان پازوکی تهران در حال سرقت است، دریافت کردند.

وی افزود: مأموران پلیس بلافاصله با اخذ دستور قضائی به نشانی اعلامی اعزام و وارد مخفیگاه متهم شده و متهم را دستگیر و از مخفیگاه متهم یک دست لباس نظامی با درجه سرهنگی و دو عدد بی سیم کشف شد.

سرهنگ موسوی بیان کرد: با ادامه تحقیقات مأموران و اظهارات متهم اینگونه بوده که متهم با جعل اسناد و وعده‌های دروغین خرید خدمت سربازی و ارائه کارت شناسایی خود را مأمور معرفی کرده و به همین بهانه از جوانان اخاذی می کرده است.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: با بررسی‌های پلیسی و استعلام‌های انجام شده به دست آمد، این فرد در هیچ ارگان‌های حکومتی مشغول به فعالیت نمی‌باشد و با داشتن کارت‌های شناسایی تقلبی و بی سیم در سطح شهر با اغفال شهروندان اقدام به کلاهبرداری می‌کند.

این مقام انتظامی در پایان، با اشاره به اینکه با دستور قضائی متهم برای تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت از شهروندان خواست، در صورت مشاهده چنین افرادی گزارش‌های امنیتی و انتظامی خود را از طریق سامانه ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

کد خبر 5947489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha