۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۹:۵۴

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان مطرح کرد؛

کشف ۲ هزار کیلوگرم گاز مایع قاچاق در طرح کنترلی پلیس تویسرکان

کشف ۲ هزار کیلوگرم گاز مایع قاچاق در طرح کنترلی پلیس تویسرکان

همدان- فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از توقیف یک دستگاه خودرو نیسان و کشف ۲ هزار کیلوگرم گاز مایع قاچاق در ایست و بازرسی پاسگاه دو منظوره این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رضا نوری در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: مأموران دایره قاچاق و کالا ارز مستقر در پاسگاه بازرسی دومنظوره شهرستان تویسرکان، در راستای طرح سراسری مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، حین اقدامات کنترلی به یک دستگاه خودروی نیسان که از مبدا "کنگاور" به مقصد تویسرکان در حال حرکت بود مشکوک می‌شوند.

وی گفت: پلیس پس از متوقف کردن خودرو و هماهنگی قضائی در بازرسی از خودرو تعداد ۸۴ سیلندر گاز مایع فاقد هرگونه مدارک قانونی به وزن ۲ هزار کیلو را کشف کردند.

سرهنگ نوری ارزش ریالی این محموله را برابر نظر کارشناسان امر نزدیک به ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرد و گفت: در این رابطه یک دستگاه خودروی نیسان توقیف و ۲ فرد متخلف نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل اداره صمت شهرستان تویسرکان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان در پایان با اشاره به آثار مخرب و ویران کننده قاچاق در اقتصاد و معیشت مردم گفت: پلیس در این راستا همواره با تمام توان و با جدیت با قاچاقچیان و اخلال گران نظام اقتصادی کشور مبارزه خواهد کرد.

کد خبر 5947492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha