۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۹:۴۸

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی مطرح کرد؛

ضرورت استفاده از تکنیکهای رقابتی  برای مشارکت حداکثری در انتخابات

ضرورت استفاده از تکنیکهای رقابتی  برای مشارکت حداکثری در انتخابات

بیرجند- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: رسانه ها از تکنیک های رقابتی برای افرایش مشارکت حداکثری در انتخابات استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار مهر ، علی فرخنده بعدازظهر چهارشنبه در کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان گفت:مجموعه های های مرتبط با انتخابات باید به موضوع های امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت مورد تاکید مقام معظم رهبری ، در برگزاری انتخابات توجه کافی داشته باشند و کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات هم در تحقق این موضوع نقش برجسته ای دارد.

وی با اشاره به این که رسانه ها باید از تکنیک های رقابتی برای افزایش مشارکت حداکثری در انتخابات بهره بگیرند، افزود: با همکاری رسانه های استان، زمینه لازم برای امید آفرینی فراهم خواهد شد.

قائم مقام صدا و سیمای استان هم گفت:در راستای راه اندازی ۲۰۰ شبکه انتخابات، چهار شبکه در چهار حوزه انتخاباتی خراسان جنوبی راه اندازی می شود.

زارعی با اشاره به این که راه اندازی شبکه های انتخابات، تجربه جدیدی در این خصوص است، تصریح کرد:در حوزه انتخابات مجلس خبرگان رهبری، برنامه های مورد نظر از طریق شبکه خاوران پخش خواهد شد.

به گفته وی این کار با هدف عدالت محوری انجام می شود تا مردم عادلانه نظریات کاندیداها ی مجلس شورای اسلامی را بشنوند و انتخاب خوبی داشته باشند.

کد خبر 5947582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha