۱ آذر ۱۴۰۲، ۲۰:۳۱

معاون امور استان‌های سازمان رسانه‌ای سپهر:

تولیدات رسانه‌ای باید به سمت نیاز فرهنگی جامعه سوق یابند

تولیدات رسانه‌ای باید به سمت نیاز فرهنگی جامعه سوق یابند

سنندج_ معاون امور استان‌های سازمان رسانه‌ای سپهر با اشاره به اینکه بیشتر تولیدات رسانه‌ای جنبه سرگرمی دارند، گفت: تولیدات رسانه‌ای باید به سمت نیاز فرهنگی جامعه سوق پیدا کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام مصطفی حریزاوی عصر چهارشنبه در جمع کنشگران عرصه رسانه و فعالان فضای مجازی استان کردستان اظهار کرد: رسانه‌های مستقل می‌توانند اثرگذار باشند و با تولید محتوای رسانه‌ای مخاطب جذب کنند.

وی افزود: عدم وجود گفت‌وگوی اصحاب فرهنگ در کشور ضعف بزرگی در تولید محتوا است در حالیکه گفت‌وگو پیرامون موضوعات مختلف می‌تواند اتفاقات رسانه‌ای رقم بزند.

معاون امور استان‌ها سازمان رسانه‌ای سپهر گفت: سازمان تبلیغات اسلامی به دنبال نشر معارف اسلامی است و ضعفی که در زمینه تولید محتوای رسانه‌ای داریم آن است که عمده برندهای رسانه‌ای زیاد فرهنگی نیستند و بیشتر در خصوص سرگرمی فعالیت می‌کنند.

حجت‌الاسلام حریزاوی افزود: نگاه‌ها و اذهان تولیدکنندگان ما به سمت کارهای سفارشی می‌رود و تولیدات محتواها زیاد به سمت کارهای مورد نیاز نیست و می‌طلبد تولیدکنندگان به سمت تولیدات فرهنگی سوق یابند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان نیز در این نشست اضافه کرد: عده‌ای تصور می‌کنند هر کاری که در کردستان رنگ و بوی دین دارد مورد استقبال مردم قرار نمی‌گیرد در حالی که مردم در برنامه‌ها و جشن‌های مردمی از جمله مهمانی امت احمد حضور گسترده داشتند.

حضور مردم در جشن مردمی امت احمد محاسبات دشمن را در هم شکست

حجت‌الاسلام برومند رازیانی تصریح کرد: دشمن تلاش‌های گسترده‌ای در کانال‌های ضد انقلاب برای عدم حضور مردم در جشن‌های مردمی داشت اما محاسبات دشمن اشتباه بود و حضور گسترده مردم کانال‌های ضد انقلاب را شکست داد.

رازیانی اضافه کرد: باید رسانه‌ها روی مشترکات کار کنند و نیاز نیست که برای ارگان یا سازمان خاصی تبلیغ کنند بلکه هدف روشنگری میان افراد جامعه باشد.

در این نشست فعالان فضای مجازی استان نظرات، ایده‌ها و پیشنهادات خود را برای تعامل فعالیت‌های رسانه‌ای و کمک به تولیدات فرهنگی مطرح کردند..

گفتنی است، نشست صمیمانه تولیدکنندگان محتوای رسانه‌ای استان کردستان نیز با حضور حجت‌الاسلام حریزاوی در مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزار شد.

کد خبر 5947600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha