۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۱۴

فرماندار اسلامشهر خبر داد؛

شناسایی ۱۳ کارچاق کن دخیل در ساخت و سازهای غیر مجاز اسلامشهر

شناسایی ۱۳ کارچاق کن دخیل در ساخت و سازهای غیر مجاز اسلامشهر

اسلامشهر- فرماندار اسلامشهر بر ضرورت برخورد قاطع با کارچاق کن‌ها و سودجویان دخیل در ساخت و سازهای غیر مجاز که ۱۳ نفر از آنان نیز توسط جهاد کشاورزی اسلامشهر شناسایی شده اند تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حبیبی صبح پنجشنبه در جلسه ستاد پیگیری و مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز اسلامشهر با بیان اینکه همواره تاکید ما به شهرداری‌ها، بخشداری‌ها و دستگاه‌های مسئول در این زمینه پیشگیری از ساخت و ساز غیر مجاز بوده اظهار کرد: مدیران مربوطه در این حوزه نباید هیچ ملاحظه‌ای برای عمل به وظایف خود داشته باشند و با همت و جدیت قانون را اجرایی کنند.

وی با اشاره به آزاد سازی ۱۹۴ هکتار از اراضی کشاورزی و اعاده به وضع سابق ۶۶۵ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در سال جاری گفت: با مدیران متخلف در زمینه ساخت و ساز غیر مجاز برخورد می‌شود، نامه زدن و اطلاع دادن کافی نیست و باید اقدام میدانی برای جلوگیری و پیشگیری از این تخلفات انجام شود.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه برخی کاستی‌ها به افزایش ساخت و ساز غیر مجاز در شهرها منجر می‌شود، گفت: به عنوان تأخیر در بازنگری و ابلاغ طرح هادی احمدآباد مستوفی از جمله دلایلی است که به افزایش ساخت و ساز غیر مجاز در این شهر دامن زده است.

وی همچنین با اشاره به اهمیت شناسایی و تعیین تکلیف ساختمان‌های ناایمن شهرستان تصریح کرد: آنچه در ساخت و ساز غیر مجاز شاهد هستیم ساخت ساختمان‌هایی با استحکام پایین و ناایمن است و متأسفانه برخی مهندسین ناظر نیز ساختمانی که پی یا فونداسیون آن برای ۲ طبقه بوده و ۵ طبقه روی آن ساخته شده را تأیید می‌کنند.

فرماندار اسلامشهر بر ضرورت برخورد قاطع با کارچاق کن‌ها و سودجویان دخیل در ساخت و سازهای غیر مجاز که ۱۳ نفر از آنان نیز توسط جهاد کشاورزی شهرستان شناسایی شده اند تاکید کرد.

کد خبر 5947851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha