۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۰۷

فرماندار گرمسار:

۵۸ نفر برای انتخابات مجلس در حوزه گرمسار و آرادان نام نویسی کردند

۵۸ نفر برای انتخابات مجلس در حوزه گرمسار و آرادان نام نویسی کردند

سمنان- فرماندار گرمسار با بیان اینکه ۵۸ نفر برای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان نام نویسی کرده بودند، گفت: هفت نفر از این تعداد، رد صلاحیت شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا خانی ظهر پنجشنبه در نشست ستاد انتخابات استان سمنان با حضور رئیس ستاد انتخابات کشور به میزبانی استانداری سمنان از آمادگی شهرستان گرمسار برای برگزاری انتخابات مجلس و خبرگان خبر داد و تاکید کرد: دوره‌های آموزشی متصدیان انتخابات در شهرستان گرمسار برگزار شده است.

وی با بیان اینکه برگزاری جلسات ستاد انتخابات شهرستان گرمسار و جلسات تعاملی با هیأت نظارت در دستور کار قرار دارد، افزود: انتخابات معتمدان انتخابات در گرمسار برگزار شده است.

فرماندار گرمسار از برگزاری جلسات آسیب شناسی انتخابات در این شهرستان خبر داد و گفت: جلسه پیشگیری از جرائم‌انتخاباتی نیز در ستاد انتخابات شهرستان گرمسار برگزار شده است.

خانی با بیان اینکه ۵۸ نفر برای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان نام نویسی کرده بودند، گفت: هفت نفر از این تعداد، رد صلاحیت شدند به این ترتیب ۴۹ نفر در انتخابات اسفند ماه در این حوزه انتخابیه با هم رقابت خواهند کرد.

وی از تجهیز تمام شعب اخذ رأی در شهرستان گرمسار خبر داد و گفت: تمام تلاش خود را در راستای افزایش و مشارکت حداکثری در حوزه انتخابیه به کار خواهیم گرفت.

کد خبر 5947953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha