۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۴۴

رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان بم:

اساس توسعه فرهنگ در جامعه کتاب و کتابخوانی است

اساس توسعه فرهنگ در جامعه کتاب و کتابخوانی است

کرمان- رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان بم، گفت: کتاب و کتابخوانی در اسلام از جایگاه بالایی برخوردار است و اساس توسعه فرهنگ در یک جامعه کتاب و کتابخوانی است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بم، محمد رحیمی، گفت: کتاب و کتابخوانی در اسلام از جایگاه بالایی برخوردار است زیرا بنای توسعه کشور فرهنگ است و اساس توسعه فرهنگ در یک جامعه کتاب و کتابخوانی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بم افزود: در جامعه‌ای که کتاب و کتابخوانی به عنوان یک ارزش عرضه شود و تبدیل به یک فرهنگ و مطالبه ملی شود فرهنگ عمومی آن جامعه شخصیتی فکری و اندیشه‌ای و اخلاقی و حتی علمی آن جامعه رشد پیدا خواهد کرد.

رحیمی بیان کرد: دیدار با نویسندگان و فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی، دیدار با خانواده شهدا، نواختن زنگ کتاب، برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی، بازدید از ارگ قدیم و حضور در نمازجمعه با حضور فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی کتابخانه شهید بهشتی دهبکری، اهدا کتاب همراه با قفسه به نانوایی‌های شهرستان جهت استفاده مراجعین و تجلیل از فعالان عرصه کتاب از جمله برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی بود.

کد خبر 5948103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha