۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۳۸

مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت عنوان کرد؛

وزارت بهداشت حداقل ۷۵ هزار نیروی جدید نیاز دارد

وزارت بهداشت حداقل ۷۵ هزار نیروی جدید نیاز دارد

مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت، نیاز حداقلی وزارت بهداشت را ۷۵ هزار نیروی جدید اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیف الله مرادی، با اشاره به برگزاری موفق مرحله کتبی آزمون استخدامی وزارت بهداشت در سطح کشور، تعامل حوزه‌های حراست، بازرسی و گزینش با معاونت توسعه را در انجام سریع‌تر مراحل استخدام بسیار تأثیرگذار دانست.

وی در نشست تخصصی فرایند ارزیابی شایستگی نیروهای جدیدالاستخدام ضمن تشریح تقسیمات مجوزهای استخدامی در رسته‌های مختلف شغلی و آمار شرکت‌کنندگان در هریک این رسته‌ها، ابراز امیدواری کرد با تعاملات بین بخشی صورت گرفته در سریع‌ترین زمان ممکن فرایند استخدام نیروهای جدید طی شود.

مرادی با بیان اینکه بخش قابل‌توجهی از نیروهای جدیدالاستخدام در حوزه بهداشت خواهند بود، از عزم وزارت بهداشت برای تقویت زیرساخت‌های بهداشت و نظام شبکه کشور خبر داد و گفت: نیاز حداقلی وزارت بهداشت ۷۵ هزار نیروی جدید بود که تلاش می‌کنیم مابقی مجوزهای مورد نیاز را طی یک یا چند مرحله از سازمان‌های ذی‌ربط اخذ کنیم.

کد خبر 5948104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
      0 0
      کجا استخدامی ؟؟؟ بنده کارشناسی ارشد بهداشت محیط و با معدل ۱۸.۵۱ و دانشگاه علوم پزشکی تیپ A و دارای مقالات ISI و طرح تحقیقاتی و استعداد درخشان بیکار نشستم تو خونه .... بعد میگید نیرو کم داریم ....کجا ؟؟؟