۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۷:۰۲

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

غفلت تاریخی در ورزش کشتی صورت گرفته است

 غفلت تاریخی در ورزش کشتی صورت گرفته است

جویبار- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که مازدران گوهر ناشناخته است، گفت: در حوزه ورزش کشتی غفلت تاریخی صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محسن رضایی عصر پنجشنبه در مراسم هم اندیشی و تجلیل از قهرمانان ادوار مختلف و پیشکسوتان ورزش کشتی شهرستان جویبار و استان مازندران با تاکید براینکه ورزش باید نماد ایران به تمام معنا باشد، افزود: بعدهای اسلامی، ایثارگری، اخلاق و اقتدار در ورزش کشور لحاظ شود.

وی خاطر نشان کرد: متأسفانه افرادی هستند که تنها به مسائل فنی ورزشکاران توجه می‌کنند در حالی که به مواردی همچون روحیه و اقتدار نیزبایر توجه شود.

سردار رضایی ادامه داد: امیدوارم بار دیگر بتوانیم ورزش کشور و به خصوص رشته کشتی را به جایگاه رفیع آن در جهان برسانیم.

دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوه استان مازندران را یک گوهر ناشناخته بیان کرد و افزود: با توجه به مسئولیتی که دارم پیگیری‌های لازم در خصوص تخصیص اعتبار مناسب برای تکمیل سالن ۵ هزار نفره جویبار انجام خواهم دادو امیدوارم روزی این شهرستان همچنان به عنوان پایتخت کشتی در جهان بدرخشد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اعلام اینکه در حوزه ورزش کشتی یک غفلت تاریخی صورت گرفته است، گفت: کشتی قدیمی ترین رشته ورزشی ایران بوده است و قهرمانان ورزش کشتی هم ردیف قهرمانان جنگ ما مطرح بوده اند، اظهار داشت: باید این رشته ورزشی به مقام و جایگاه ارزشی خود برگردد.

کد خبر 5948124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha