۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۷:۴۲

نماینده استان سمنان در مجلس خبرگان:

مسئولان برای برگزاری انتخاباتی پرشور برنامه ریزی کنند

مسئولان برای برگزاری انتخاباتی پرشور برنامه ریزی کنند

سمنان- نماینده استان سمنان در مجلس خبرگان گفت: مسئولان استان با برنامه‌های تبیینی و آگاهی بخشی به مشارکت پرشور مردم در انتخابات آتی کمک کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد شاهچراغی بعد از ظهر پنجشنبه در دیدار با رئیس ستاد انتخابات کشور به میزبانی دفتر خود در سمنان با بیان اینکه شورای نگهبان مجرای صداقت و امانت است، تاکید کرد: شورای نگهبان قانون اساسی در این مدت بسیار خوب عمل کرده است.

وی همچنین قانون مداری را رکن اصلی برگزاری انتخابات دانست و تاکید کرد: صداقت و امانت وظیفه همگان است، تمامی دست‌اندرکاران انتخابات باید صداقت و امامت را مَدنظر و سرلوحه کار خود قرار دهند.

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری همچنین با بیان اینکه انتخابات سال جاری از هر سال بهتر و با حضور و مشارکت حداکثری و انتخاب احسن همراه باشد، تاکید کرد: مسئولان با برنامه‌های تبیینی و فراهم کردن جو آرام به مشارکت مردم کمک کنند.

سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان نیز در سخنانی کوتاه ضمن بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در استان اندیشیده شده است، گفت: بالغ بر ۱۲ هزار نفر در سطح استان روند اجرایی انتخابات را به پیش خواهند برد.

وی افزود: پیشنهاد برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در یکی از شهرستان‌های استان به ستاد انتخابات کشور ارائه شده است.

به گزارش مهر، سید محمد تقی شاهچراغی معاون وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور فرزند آیت الله سید محمد شاهچراغی است.

کد خبر 5948149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha