۲ آذر ۱۴۰۲، ۲۳:۰۳

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

همراهی مدیران دستگاه ها با کاندیداها در مجالس غیر قانونی است

همراهی مدیران دستگاه ها با کاندیداها در مجالس غیر قانونی است

یاسوج_ معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: همراهی مدیران دستگاه ها با کاندیداهای انتخابات در مجالس غیر قانونی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید جواد هاشمی مهر افزود: شرکت مدیران ادارات، معاونان و کسانی که در امر انتخابات مسئولیت دارند در مجالس و همراهی با کاندیداها ممنوع و غیرقانونی است و با این موارد برخورد می‌شود.

وی با اشاره به فرآیند برگزاری انتخابات تصریح کرد: با همکاری اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات زیرساخت برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی و مطلوب در حوزه‌های انتخابیه و در بسیاری از روستاهای واجد شرایط فراهم شده است.

هاشمی مهر گفت: فضای استان آرام آرام به سمت انتخابات پیش می‌رود، لذا مدیران دستگاه‌های اجرایی مردم را برای شرکت در انتخابات تشویق و ترغیب کنند.

هاشمی مهر گفت: دوره‌های آموزشی برای بخشداران، فرمانداران و مسئولان حوزه‌های انتخاباتی برگزار شده و با هر گونه اقدام سوءگیری انتخاباتی برخورد می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گفت: برای برگزاری انتخابات با مشارکت حداکثری، جلسات مختلف انتخاباتی با مردم، معتمدین و بزرگان ایلات و عشایر، دهیاران، ریش سفیدان، ورزشکاران، ائمه جمعه و روحانیون در سه حوزه انتخابیه برگزار خواهد شد.

کد خبر 5948301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha