۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۲۵

فرمانده سپاه گناوه:

شجره طیبه بسیج در تمام کشورهای مستضعف گسترش یافته است

شجره طیبه بسیج در تمام کشورهای مستضعف گسترش یافته است

گناوه- فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گناوه گفت: امروز شجره طیبه بسیج درکشورهای مستضعف گسترش یافته و این کشورها متوجه شده‌اند که تنها روحیه و تفکربسیج می‌تواند مظلوم را درمقابل ظالم پیروزکند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار شهسوار حاجی پور ظهر جمعه در جمع بسیجیان در مصلی جمعه گناوه اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران دارای افتخارات و دستاوردهای فراوانی است که یکی از مهمترین و تأثیر گذار ترین این افتخارات بزرگ تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام راحل بوده است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گناوه افزود: امروز اگر جلوه‌های زیبای حضور باشکوه جوانان را در صحنه‌های نبرد در فلسطین و لبنان می‌بینید ناشی از الگوگیری از بسیج مستضعفین امام راحل (ره) است.

وی گفت: بسیج نیرویی مردمی‌ترین نیروی مقاومت جهانی که الگویی برای همه کشورهای جهان شده است.

وی ادامه داد: بسیج مجموعه‌ای که در آن پاک‌ترین، فداکارترین و باوفاترین جوانان کشور در راه دفاع از آرمان‌های عالی مملکت و برای به ثمر رساندن و به خوشبختی نائل کردن کشور جمع شده‌اند و در این مأموریت به یاری خداوند تاکنون موفق عمل کرده است.

سرهنگ حاجی پور اضافه کرد: حضور بسیج در عرصه‌های مختلف در هر دوره‌ای از انقلاب، زنده بودن انقلاب را به کوری چشم همه آنهایی که از کلمه انقلاب و اسم آن واهمه دارند، نشان می‌دهد.

وی خطاب به بسیجیان گفت: باید بسیج و جایگاه آن را بشناسید و بدانید که باید ادامه دهنده چه کسانی در این مسیر باشید.

وی با بیان اینکه انکار و بی احترامی به بسیج یا نابخردانه و یا خائنانه است، گفت: امروز شجره طیبه بسیج در تمام کشورهای مستضعف گسترش یافته و این کشورها متوجه شده‌اند که تنها روحیه و تفکر بسیج است که می‌تواند مظلوم را در مقابل ظالمان به پیروزی برساند.

وی اضافه کرد: نمونه این الگوگیری را امروز در سرزمین فلسطین شاهد هستیم که زنگ فروپاشی رژیم صهیونیستی به صدا درآمده است و این رژیم غاصب با همه تجهیزات و امکانات موانع زیادی برای دفاع از خود ایجاد کرده‌اند اما نیروهای مقاومت و حماس از همه این استحکامات عبور کرده‌اند و این رژیم به خوبی می‌داند که به پایان راه رسیده است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گناوه یادآور شد: شعار امسال هفته بسیج «بسیج، امید مردم ایران» انتخاب شده است و در این هفته ۳۱۳ برنامه در شهرستان گناوه تدارک دیده شد که در حال اجرا است.

وی با اشاره به برگزاری تجمع «دختران حاج قاسم» در مصلی جمعه بیان کرد: شما دختران باید وصیت نامه شهیدان و به خصوص شهید سلیمانی را مطالعه کنید، امروز دشمن برای شما برنامه ریزی کرده است و این وصیت نامه‌ها آینده و راه را برای شما روشن می‌کند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گناوه ادامه داد: در راهی که دشمن برای شما دختران دام گسترده است، این راه توسط وصیت نامه شهدا روشن شده است.

وی گفت: همگی برای مقابله با ترفندها و حیله‌های دشمنان آماده باشید چرا که شما آینده سازان این مملکت اسلامی خواهید بود.

کد خبر 5948756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha