۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۲۹

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان خبر داد؛

راه اندازی میز برنامه‌ریزی اولیا در مدارس شاهد استان سمنان

راه اندازی میز برنامه‌ریزی اولیا در مدارس شاهد استان سمنان

سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از راه اندازی میز برنامه‌ریزی اولیا در مدارس شاهد استان خبر داد و گفت: کیفیت‌بخشی و بهینه‌سازی فضای آموزشی این مدارس هدف اصلی طرح است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدجمال وزیری ظهر شنبه در نشست بررسی وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان مدارس شاهد استان سمنان به میزبانی آموزش و پرورش از راه اندازی میز برنامه‌ریزی اولیا در مدارس شاهد استان خبر داد.

وی با بیان اینکه کیفیت‌بخشی و بهینه‌سازی فضای آموزشی این مدارس هدف اصلی طرح است، افزود: جدی گرفتن پویش‌ها و جشنواره‌ها و فعال‌کردن تشکل‌های دانش‌آموزی و رسانه‌ای شدن تمامی فعالیت‌های مدارس شاهد استان از جمله دیگر اقداماتی است که باید صورت گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان طرح توانمندسازی معلمان مدارس شاهد را اقدامی ویژه و شایسته در راستای ارتقای تحصیلی دانش آموزان مدارس شاهد دانست و تاکید کرد: از رؤسای ادارات تابعه آموزش و پرورش درخواست کرده ایم که خلاقیت‌ها و ابتکارات این مدارس را با مشارکت بنیاد شهید مکتوب کنند.

فاطمه اخلاقی رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش استان سمنان نیز در این نشست «جشنواره‌های ملی ایثار»، «من می‌نویسم» و «طرح توانمندسازی شهید علی عرب» را در زمره طرح های اجرایی در مدارس شاهد استان سمنان طی سال تحصیلی جاری دانست.

وی همچنین گفت: برگزاری جشنواره ورزشی مقاومت از دیگر برنامه های آموزش و پرورش برای مدارس شاهد استان سمنان است.

کد خبر 5949407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha