۵ آذر ۱۴۰۲، ۸:۴۴

استاندار آذربایجان شرقی:

اشتغالزایی در سکونت گاه‌های غیررسمی تبریز یک اولویت است

اشتغالزایی در سکونت گاه‌های غیررسمی تبریز یک اولویت است

تبریز- استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه سکونت گاه های غیررسمی واقعیت شهرهای ما از جمله کلان شهر تبریز است، گفت: اشتغالزایی در سکونت گاه‌های غیررسمی تبریز یک اولویت است.

به گزارش خبرگزاری مهر، عابدین خرّم در نشست شورای فرهنگ عمومی استان اظهار کرد: در دولت سیزدهم ما با همه دستگاه‌ها میثاق بسته ایم که آنچه در اختیار و امکان داریم برای ارتقای سطح رفاه ساکنان مناطق حاشیه نشین به کار بندیم.

وی اضافه کرد: بر اساس این میثاق ما همه عزم خود را برای حل مشکلات مناطق حاشیه نشین و سکونت گاه‌های غیررسمی جزم کرده ایم.

خرّم با بیان اینکه به دنبال حل چهار مشکل اساسی در سکونتگاه‌های غیررسمی تبریز هستیم، ادامه داد: اشتغالزایی در سکونت گاه‌های غیررسمی به عنوان یک اولویت را با تمام توان دنبال می‌کنیم.

وی از اعطای تسهیلات مالی و بانکی برای زنان سرپرست خانوار به عنوان یکی دیگر از دیگر از اولویت‌های در حال اجرا در این مناطق یاد کرد که به گفته وی می‌تواند در ارتقای سطح رفاه و معیشت خانوارها تأثیر مثبتی داشته باشد.

استاندار آذربایجان شرقی بیان کرد: ما به این نتیجه رسیده ایم که اگر تأمین مسکن ساکنان این مناطق کلید به کلید نشود، اجرای طرح‌های ساخت مسکن فایده نخواهد داشت و به همین دلیل نیز واحدهای مسکونی شهرک جوانان تنها پس از تکمیل و تحویل کلید به متقاضیان مناطق حاشیه نشین انجام می‌شود.

وی یادآوری کرد: خدمات دفاتر تسهیل گری نیز در قالب جدید و توسط قرارگاه شهید اسداللهی در سکونتگاه‌های غیررسمی تبریز در حال انجام است.

نماینده عالی دولت در آذربایجان شرقی با اشاره به جنایات صهیونیست‌ها در غزه و خواهرخواندگی تبریز با این شهر گفت: هر جا که نام تبریز چه در قالب خواهرخواندگی یا اختصاص پارکی به نام آن به میان می‌آید، باید اقدام عملی داشته باشیم و خواهرخواندگی صرف دردی از ما دوا نمی‌کند.

وی تاکید کرد: تا توافقنامه‌های موجود خواهرخواندگی تبریز با دیگر شهرها را سر و سامانی نداده ایم، سراغ دیگری نرویم.

کد خبر 5949957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha