۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۰

استاندار خراسان‌جنوبی:

دشمن با شبهه افکنی به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات است

دشمن با شبهه افکنی به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات است

بیرجند-استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس در اسفند ماه گفت: دشمن با شبهه افکنی به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات است.

.به گزارش خبرنگار مهر، جواد قناعت صبح یکشنبه در همایش بسیج، اقتدار و امنیت که در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد، با تاکید براینکه امروز بسیج پرچمدار تفکر امام (ره) و شهدا است، بیان کرد: تفکر بسیجی محدود به زمان و مکان خاصی نیست.

استاندار خراسان جنوبی گفت: در زمان تشکیل بسیج به فرمان امام (ره) خیلی‌ها درباره چرایی ضرورت تشکیل این نهاد سوال و شبهه داشتند ولی هر چه زمان می‌گذرد اهمیت وجود چنین تشکل انقلابی خود را نشان می‌دهد.

قناعت اظهار کرد: بسیجیان در روزهای سخت و نفس گیر نظام اسلامی نقش آفرینی کردند و با شناخت عالمانه موضوعات و مسائل در حل مشکلات تلاش دارند.

وی با اشاره به اتفاقات این روزهای فلسطین و غزه ادامه داد: حماس با تمسک به تفکر بسیجی مثلث استکبار جهانی را ذلیل کرد.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه این روزها یک گروه کوچک شبه نظامی بر اسراییل و آمریکا غلبه پیدا کرده و مقاومت می‌کند، گفت: کار بزرگ حماس با الگو گرفتن از تفکر بسیج انجام شد.

قناعت ادامه داد: اگر آمریکا و اسراییل به زعم خود در نبرد با حماس کم نیاورده‌اند چرا مرتب به کشورهای منطقه برای آتش بس پیغام و پیام می‌دادند.

وی با اشاره به اینکه یکی از نیازهای امروز جامعه و انقلاب اسلامی موضوع انتخاب اسفندماه سال جاری است، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی یک سال مانده به انتخاب پرونده آن را باز کردند چرا که دشمن به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات است.

استاندار خراسان جنوبی گفت: دشمن می‌خواهد با شبهه افکنی مشارکت مردم در انتخابات را پایین بیاورد و بر روی آن موج سواری کند.

قناعت بیان کرد: در برخی از کشورها اگر فردی در انتخابات شرکت نکند کار او جرم و تخلف محسوب می‌شود ولی در ایران مردم آزادانه در انتخابات شرکت می‌کنند.

وی افزود: دشمن می‌داند که اگر بخواهد حزب الله یمن، حزب الله لبنان، حشدالشعبی عراق و مقاومت در سوریه و… و. را ضعیف نگه دارد باید کانون مقاومت یعنی ایران را بزند و به آن آسیب وارد کند.

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت مولفه‌های یک انتخابات مطلوب است، ادامه داد: افزایش مشارکت در بی اثرکردن تحریم‌های دشمن و افزایش امنیت کشور نقش آفرین است.

قناعت افزود: یکی از مسئولیت‌های امروز ما تلاش برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات است تا شرمنده خون شهدا نشویم.

وی با اشاره به ضرورت دشمن شناسی یادآور شد: باید تلاش کنیم که بسیجی بمانیم و مراقب نفوذ دشمن نیز باشیم.

کد خبر 5950174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha