۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۲۰

مسوول بسیج اقشار و متخصصان سپاه کربلا خبر داد؛

مازندران میزبان همایش ملی نقش اقشار بسیج در جهاد تبیین

مازندران میزبان همایش ملی نقش اقشار بسیج در جهاد تبیین

ساری- مسوول بسیج اقشار و متخصصان سپاه کربلا گفت: همایش علمی و ملی نقش اقشار بسیج در امیدآفرینی و جهاد تبیین ۸ آذرماه در استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام نوری پیش ازظهر یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه بسیج اقشار شامل ۲۰ سازمان و اقشار مختلف است، افزود: همه مجموعه‌های بسیج اقشار در جهت کمک به تحقق دولت اسلامی برای ارتقای کارایی دستگاه‌های اجرایی فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه همایش ملی نقش اقشار بسیج در جهاد تبیین ۸ آذرماه در استان برگزار می‌شود، افزود: این همایش با سخنرانی معاون علوم، تحقیقات و فناوری ستاد کل نیروهای مسلح برگزار می‌شود.

وی از کسب رتبه برتر مجمع بسیجیان استان در کشور خبر داد و گفت: در سال جاری نیز موفق به کسب رتبه برتر شدیم.

سید صمد حسینی واسه کلایی رئیس مجمع بسیجیان استان نیز با اشاره به تشکیل گروه‌های مختلف برای برپایی همایش ملی گفت: هریک از این گروه با حضور استادان برجسته دارای میزهای تخصصی در همایش هستند که به تدوین طرح‌های پژوهشی می‌پردازند.

وی با اظهار اینکه بیش از ۲۰ کارگاه روش شناسی در شهرهای مختلف استان مازندران برگزار شد، افزود: ساماندهی تولیدات مرکبات، پایانه‌های صادراتی، ساماندهی آلاینده‌ها، یکپارچه سازی سامانه‌های آبرسانی از جمله طرح‌های پژوهشی است.

علی عباس زاده معاون پژوهشی دانشگاه آزاد و دبیر همایش با اشاره به میزبانی استان از همایش ملی نقش اقشار بسیج در جهاد تبیین گفت: کمیته علمی متشکل از ۱۷ استان برجسته در استان تشکیل شد و ۵۰ مقاله تاکنون به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی گفت: ۱۵ مقاله اول به صورت کامل و ۱۰ مقاله بعدی به صورت چکیده در کتابچه‌ای چاپ می‌شود.

کد خبر 5950232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha