۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۶

ادیانی مطرح کرد؛

تربیت نیروهای انقلابی در گرو آموزش صحیح و هدفمند است

تربیت نیروهای انقلابی در گرو آموزش صحیح و هدفمند است

رییس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: تربیت انقلابی و دینی کارکنان فراجا و خانواده‌های آنها در گرو آموزش صحیح و هدفمند است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی، در جلسه تخصصی برنامه‌های فرهنگی بصیرتی مراکز آموزش انتظامی که با حضور معاون تربیت و آموزش فراجا برگزار شد با تقدیر از فعالیت‌های سازنده صورت گرفته در حوزه آموزش فراجا، این فعالیت‌ها را بسیجی وار دانست و گفت: باید با تفکر بسیجی و جهاد گونه در راه آموزش کارکنان و خانواده‌ها قدم برداریم.

وی با اشاره به اهمیت آموزش در فعالیت‌های انتظامی کشور عنوان کرد: آموزش پایه و اساس تمامی حرکت‌ها و پیشرفت‌ها و تحولات است و ارتقا هر سازمان و مجموعه‌ای بدون آموزش صحیح و هدفمند محقق نخواهد شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با تاکید بر اهمیت آموزش هدفمند و درک صحیح، آن را موجب شکوفایی استعدادها و بروز نخبگان دانست و افزود: در ایران یک عنصر جهادی، انقلابی و معنوی همچون امام (ره) وجود دارد که منشأ تحولات عظیم می‌شود.

وی اظهار داشت: همه ما مکلف هستیم از این امکانات و اختیاراتی که به واسطه مسئولیت هایمان داریم در جهت تربیت معنوی کارکنان گرامی و خانواده‌های آنان استفاده کنیم.

ادیانی به لزوم ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در بین کارکنان اشاره داشت و افزود: کارکنان انتظامی ثابت کرده‌اند که رهروان شایسته‌ای برای رزمندگان ۸ سال حماسه دفاع مقدس بوده‌اند و تفکر بسیجی را از آنان آموخته‌اند اما این تفکر همواره نیاز به تقویت دارد و بهترین راه تقویت آن در حوزه آموزش است.

وی، تقویت و توسعه گروه‌های مقاومت در منطقه را حاصل تفکر بسیجی نشأت گرفته از جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: ایران اسلامی امروز به خواست خداوند و با تلاش و مقاومت مردمان خود توانسته الگوی آزادگان جهان است.

کد خبر 5950237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علیرضا IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
      1 0
      سلام سید بزرگوار کارای جذبم در آموزشگاه مالک اشتر انجام دادم و نامه بنده آمد تهران و جوابی دیگر نیامد بنده در رسته انتظامی در حال انجام وظیفه ام آزمون قرآنم نمره کامل گرفتم آیا درست است که میگویند تو درجه داری ! تو پیمانی هستی و امکان جذب عقیدتی را نداری بنده حافظ قرآنم ای که دستت می‌رسد کاری بکن