۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۳۲

مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل:

بسیج دانش‌آموزی نقطه قوت مقابله با استکبار جهانی است

بسیج دانش‌آموزی نقطه قوت مقابله با استکبار جهانی است

اردبیل- مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: بسیج دانش‌آموزی نقطه قوت مقابله با استکبار جهانی هستند و نقش تعیین کننده در مقابله با جنگ ترکیبی- شناختی دشمنان انقلاب اسلامی دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، کلام الله صفری پیش از ظهر یکشنبه در دیدار صمیمی با فرماندهان واحدهای پیشگام بسیج دانش آموزی به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: امروز دشمنان انقلاب اسلامی درصدد نفوذ در اذهان دانش آموزان ما هستند چرا که می‌دانند این دانش آموزان آینده سازان جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی خاطرنشان کرد: بر همین اساس استکبار جهانی یک جنگ ترکیبی-شناختی علیه ملت ایران راه انداخته است و بهترین راه مقاومت و ایستادگی در برابر این جنگ، جهاد تبیین، روشنگری و پاسخ به سوالات و شبهات است و بسیج دانش آموزی می‌تواند نقش بسیار پررنگی در این مقاومت داشته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل با اشاره به فتنه‌های عصر غیبت گفت: در عصر غیبت یکی از بهترین کارها انتظار فرج را کشیدن و ایجاد یک آمادگی فردی و عمومی برای پذیرش ظهور امام زمان (عج) است.

صفری تصریح کرد: لازمه ظهور برقراری آرامش نسبی است و آن هم زمانی اتفاق می‌افتد که در سایه حکومت اسلامی و تبعیت از ولایت استکبار جهانی یعنی آمریکا جنایت کار و رژیم کودک کش اسرائیل نابود شوند کما اینکه امروز شاهد افول هژمونی آمریکا و شکست اسرائیل در مقبل مردم غزه هستیم.

وی با بازخوانی فرازهای مهمی از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بیان کرد: براساس سند تحول آموزش و پرورش یکی از مهمترین عناصر تعلیم و تربیت خود دانش آموزان هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل اضافه کرد: دانش آموزان می‌توانند با ایفای نقش در قالب پایگاه‌های بسیج و شوراهای دانش آموزی آغاز کنند تحول و تغییرات مثبت در مدرسه خود باشند که این امر مستلزم تعامل با مدیر، معاونین و شورای معلمان مدرسه است.

کد خبر 5950368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha