۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۱

سرپرست دادگاه عمومی بخش صیدون باغملک:

۸ نفر از عوامل تیراندازی یک مراسم ازدواج در صیدون بازداشت شدند

۸ نفر از عوامل تیراندازی یک مراسم ازدواج در صیدون بازداشت شدند

باغملک - سرپرست دادگاه عمومی بخش صیدون باغملک گفت: هشت نفر در رابطه با مرگ زن بارداری که در یک مراسم ازدواج در این شهرستان مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود، بازداشت شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر سعیدی با اعلام این خبر اظهار کرد: به دنبال دریافت گزارشی مبنی بر وقوع تیراندازی در یک جشن عروسی در منطقه مرغزار از توابع شهرستان صیدون که منجر به کشته شدن یک مادر باردار شد، موضوع به سرعت در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله دستورات قضائی در راستای شناسایی و دستگیری عاملان به عوامل مرجع انتظامی صادر شد که با اقدامات به موقع، متهم اصلی و هفت نفر از عوامل تیراندازی بازداشت و با قرارهای متناسب روانه زندان شدند.

سعیدی گفت: این مرجع در راستای صیانت از اهداف عالی قوه قضائیه و حفظ سلامت و امنیت روانی جامعه، موضوع برخورد با دارندگان اسلحه را که اقدام به تیراندازی در مراسم شادی و عزا می‌کنند، جزو اولویت‌های کاری خود قرار داده و با آنها برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

به گزارش مهر، دوم آذرماه سال‌جاری یک زن باردار براثر تیراندازی در مراسم ازدواج در شهرستان باغملک مجروح شد که پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحت وارده، جان خود و فرزندش را از دست داد.

کد خبر 5950442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha