۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۴۲

امام جمعه سنندج:

شایسته سالاری مدیران در خدمت به مردم نمایان می‌شود

شایسته سالاری مدیران در خدمت به مردم نمایان می‌شود

سنندج_امام جمعه سنندج شایسته سالاری مدیران را در خدمت به مردم دانست و گفت: اهمیت حرفه مدیریت در جامعه بر همگان عیان است.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا فایق رستمی ظهر یکشنبه در مراسم معارفه مدیرکل فنی و حرفه‌ای کردستان اظهار کرد: کشور ما از هر لحاظ غنی و دارای ظرفیت‌های فراوان است و استفاده از این نعمت‌ها مستلزم وجود نیروهای دلسوز و توانمند است.

وی اذعان کرد: انقلاب ایران بر چهار پایه مشورت، عدالت، مساوات و توسعه و عمران برپا شده و این موارد اساس دستیابی به توسعه و پیشرفت است.

ماموستا رستمی افزود: اگر چند درصد ظرفیت‌های کردستان هم چون مرز باشماق در خود استان مصرف شود بخش وسیعی از مشکلات استان برطرف خواهد شد.

رستمی خاطرنشان کرد: مدیریت برجسته و توانمند که در حرفه خود زبره و ماهر است می‌تواند موجب توسعه استان شود.

مدیرکل سابق آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان هم که به عنوان مدیرعامل منطقه آزاد بانه و مریوان منصوب شد، در این مراسم بیان کرد: در حال حاضر بیش از ۷۰۰ مجوز آموزشگاه در استان داریم.

فردین وکیلی با بیان اینکه همه ما یک گروه با اهداف وسیع هستیم، افزود: پوشش اهداف و تعهدات سازمان جز با ایثار و انجام کار جهادی کارکنان این نهاد شدنی نیست.

وی اذعان کرد: از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان هم تعداد زیادی از کارگاه‌های استان تجهیز و تعدادی از پروژه‌های راکد هم بار دیگر وارد مرحله اجرای شدند.

وی بیان کرد: همچنین اجرای پروژه ساختمان فنی و حرفه‌ای سقز که سال‌ها متوقف شده بود از محل اعتبارات سفر آغاز و امیدواریم به زودی افتتاح شود.

مدیرکل جدید اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان هم در این مراسم اظهار داشت: ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را در ایجاد اشتغال پایدار مؤثر است.

سیدعلی علوی بیان کرد: یکی از برنامه‌های آتی ما نیازسنجی کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی و براساس آن اقدام به آموزش نیرو در فنی و حرفه‌ای استان خواهیم کرد.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از زحمات فردین وکیلی با اهدای لوح سپاس تجلیل و سید علی علوی به عنوان مدیرکل جدید آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان معرفی شد.

کد خبر 5950515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha