۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۵

استاد حوزه و دانشگاه:

حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی برای همه زمان‌ها است

حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی برای همه زمان‌ها است

بوشهر- استاد حوزه و دانشگاه گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی برای همه زمان‌ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رسول عارفی زاده صبح دوشنبه در مراسم دهه اول فاطمیه و آئین گرامیداشت مادران فاطمه (مادران شهدای محله بهرام آباد) در حسینیه حضرت علی اکبر علیه السلام آب‌پخش اظهار داشت: زهرای مرضیه سلام الله علیها مورد احترام و الگوی تمام اهل‌بیت عصمت و طهارت بودند و بانویی را در عالم نداریم که به این درجه و مقام رسیده باشد که الگوی تمام اهل بیت علیهم السلام شود.

وی افزود: معلوم می‌شود این بانوی عظیم الشان نزد پروردگار عالم جایگاه مخصوصی دارد که پیامبر مکرم صلوات الله فرمودند فاطمه خیرة الله فاطمه من دارای جایگاه ویژه ای نزد پروردگار عالم است.

عارفی زاده ابراز داشت: فاطمه‌ای که انتخاب‌هایش در دنیا، انتخاب رضای خدا بر خلق بود حتی در قضیه ازدواج با اینکه ثروتمندان قریش آمدند اما قبول نکرد چون خدا راضی نبود ولی همین که وجود نازنین حضرت امیر علیه السلام آمدند و رسول مکرم به دخترشان فرمودند خدای متعال ضمانت علی علیه السلام را می‌کند و ضمانت مهریه شما با خدای متعال است.

وی تاکید کرد: دومین انتخاب فقر بر ثروت بود؛ فقری که انتخابی بود با اینکه اگر اشاره می‌کردند تمام دنیا در اختیارشان بود.

عارفی‌زاده افزود: مورد دیگر انتخاب امام نور بر ائمه ظلم بود و از امام علی علیه السلام حمایت کردند و بعد از رحلت شهادت گونه پیامبر صلوات الله دعایش همیشه این بود خدایا مرگ فاطمه را برسان.

کد خبر 5951201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha