۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۵۴

دفتر سازمان بسیج دانش آموزی البرز افتتاح شد

دفتر سازمان بسیج دانش آموزی البرز افتتاح شد

کرج- دفتر سازمان بسیج دانش آموزی در آموزش و پرورش استان البرز افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آئین افتتاحیه دفتر سازمان بسیج دانش آموزی در اداره کل آموزش و پرورش استان البرز صبح دوشنبه با حضور حجرگشت مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز، فرمانی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی، فتح اللهی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز و فرماندهان حوزه بسیج دانش آموزی خواهر و برادر برگزار شد.

فرمانی در این آئین گفت: امروزه دشمنان نظام اسلامی، راه مقابله با انقلاب را مبارزه فرهنگی می‌دانند و بدین منظور چشم طمع به آینده سازان کشور دوخته‌اند، یکی از بهترین راهکارها در مواجهه با آنها و با سبک زندگی سکولار غربی، تربیت نیروهای جوان متعهد و ارائه الگویی مناسب برای ترویج فرهنگ اسلامی است. در این راستا باید افرادی انقلابی، پرهیزکار و شجاع پرورش یابند تا دیگر جوانان در روش زندگی و عمل خود از آن‌ها سرمشق بگیرند؛ از این رو حضور بسیج در مدارس امری ضروری به نظر می‌رسد.

وی افزود: از آنجا که همواره دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس باید حفظ و پاسداری شوند و نیز فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های بعدی انتقال یابد، تشکیلات دانش‌آموزی می‌تواند به راحتی زمینه این مشارکت و اجرای آن را فراهم آورد.

مسؤول سازمان بسیج دانش آموزی استان البرز اظهار داشت: بسیج دانش‌آموزی به عنوان یک نهاد ارزشی و انسان ساز شناخته می‌شود که به برکت انقلاب اسلامی به وجود آمده است. این سازمان با همکاری نظام آموزش و پرورش می‌تواند با ارائه برنامه‌های مدون، الگویی مناسب را برای نسل نوجوان ترسیم کند و بدین ترتیب به خنثی سازی توطئه‌ها و تهدیدات سخت افزاری و نرم افزاری دشمن بپردازد؛ در همین راستا دفتر سازمان بسیج دانش آموزی در اداره کل آموزش و پرورش جهت تعامل و همفکری افتتاح شد.

وی در پایان تصریح کرد: امید است دانش آموزان، معلمین و مربیان ما بتوانند از این سفره پربرکت نهایت استفاده را داشته باشند.

کد خبر 5951230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha