۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۰۳

تهیه فیلم کوتاه از زندگی شهدای کهگیلویه و بویراحمد

تهیه فیلم کوتاه از زندگی شهدای کهگیلویه و بویراحمد

یاسوج_ رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری یادواره‌های شهدا و تهیه فیلم کوتاه از سبک زندگی شهدای استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید ولی موسوی در همایش روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان با موضوع برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان افزود: انقلاب اسلامی ثمره خون شهدا است و همه ما برای انتقال فرهنگ، تفکر و آرمان‌های شهدا وظیفه داریم.

موسوی تصریح کرد: کنگره شهدای استان یک رویداد مهم فرهنگی است که دستگاه‌ها برای برگزاری باشکوه این کنگره باید از همه ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کنند.

موسوی با بیان اینکه ۱۰۲ شهید فرهنگی و ۴۴۶ شهید دانش آموز در سطح استان داریم که یک سوم شهدای استان را تشکیل می‌دهند گفت: برنامه‌های متنوعی در حوزه دانش آموزان و فرهنگیان در راستای برگزاری اجلاسیه های متعدد در ۱۳ شهرستان و منطقه پیش بینی شده است.

کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد رویداد بزرگ فرهنگی است

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان از نصب تمثال شهدای فرهنگی و دانش آموزی در سطح ادارات شهرستان‌ها، مناطق و مدارس خبر داد و افزود: سرکشی از خانواده‌های شهدای فرهنگی و دانش آموزی، برگزاری یادواره‌های شهدا و تهیه فیلم کوتاه از سبک زندگی شهدا از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش تا زمان برگزاری کنگره شهدای استان است.

موسوی خواستار خلاقیت و نوآوری در برگزاری برنامه‌های کنگره شهدای استان شد و گفت: تولید محتوا و استفاده از ظرفیت رسانه‌ها، تقسیم کار بین ادارات و انجام کارهای شاخص و ماندگار، استفاده از ظرفیت تشکلهای مردمی و اطلاع رسانی منظم از برنامه‌های کمیته‌های مختلف تا زمان اجرای کنگره مد نظر مسئولان برگزاری کنگره قرار بگیرد.

کد خبر 5951335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha